chapter 7

104 21 73
                                    

මම්ම් දැන් එන්න එන්නම university  එකේ ගෙට් එක තියන දවස ලන් වෙනවා
කට්ටිය ඉතින් කට්ටිය හෙන බිසී So yun ටයි Ye ha ටයි එයාලගේ අනික් යාලුවා Sandra ටයි තිබුනේ ඩෙකරේශන් , Jungkook ,jimin ටයි තම කොල්ලො කීපදෙනෙක් ටයි තිබ්බේ හෝටේල් එකේ වැඩ ටික . මේ කාලේ එකටම වැඩ කරලා මේ කට්ටිය හොද යාලුවෝ  වෙලයි හිටියේ ඊටත් වඩා jimin  & ye ha දෙන්නා දැන් සෙට් නේ . මේ දෙන්නාගේ ආදරේ එක්ක අනික් අයගේ යාලුකම ගොඩාක් ශක්තිමත් එකක් උනා . So yun ගෙයි jungkook  ගේයිත් පොඩි මෙව්වා එකක් ලාවට ලාවට  වගේ   තිබ්බා .  කට්ටිය එකටමයි . ඒත් මෙයාලට taehyung  නැති අඩුව හොදට දැනුනා . Taehyung හිටියනම් කට්ටියත් එක්ක හිනා වෙවී පිස්සු නට නට ඉන්නව නේ ඉන්නවනේ . ඔන්න ගෙට් එකට තවත් දින ලන් උනා දැන් හෙට ගෙට් එකට . Jungkook නම් කලින්ම ඇදුම් රෙඩි කරගෙන හිටියේ  . ඒත් jimin තාම ඇදුම් අරන් නෑ . Ye ha ට පැණි හලන්න විතරයි දන්නේ . මේ අතරේ jimin Ye ha ට කෝල් එකක් ගත්තේ එයාට පාටි එකට අදින්න ඇදුමක් ගන්න යන්න එන්න කියන්න .

" කාටද හියුන්  කෝල් එක ? අහ්හ් Ye ha ට වෙන්න ඇති වෙන කාටද "

Jungkook  ට jimin  ගේ හිනාවෙන්ම ඒක තේරුනා . Jimin  ඇඹරි ඇඹරි ගියේ සාලෙට .

" මේ කෙල්ල answer  කරන්නෙත් නෑ . එකත් එක්කම කනවා ඇති මොනව හරි ....හුම් .......අහ් hello  Ye ha "

" කියන්න jimin  "

"ඇයි answer  කරන්න වෙලා ගියේ ?"

" මම මේ  වොශ් රූම් එකේ හිටියේ . ඇයි කතා කරේ "

" මොකක්ද අනේ කතා කරන්න හේතුවක් තියෙන්නම ඕනෙද ?😥 "

(Ye haට මොකා උනත් කමක් නෑ ඔය වගේ ටෝක් නම් එයාට අල්ලන්නේ නෑ )

" හරි හරි කියන්නකෝ  ඉතින් "

" ඔයා අද මොකද කරන්නේ ? වැඩක් ද ? "

" ම්ම්ම්ම් ලොකු වැඩක් නම් නෑ ඇයි ? "

" අහ්හ් එහෙනම් යමුද මට ගෙට් එකට ඇඳුමක්  ගන්න යන්න ?"

" ඔයා තාම ඇදුමක් ගත්තේ නැද්ද ? "

" බැරි උනා නේ හී.... "

" අහ්හ් හා යමු මාව ගන්න එන්නකෝ "

"හරි මම 11 ට විතර එන්නම් jungkook එක්ක "

𝙼𝙸𝚂𝚂 𝚈𝙾𝚄 ♡︎Where stories live. Discover now