1

16 0 0
                                    

''angelina!'' roept van vader van onder. ik zucht en loop naar onder. ''ja pap?'' vraag ik. ''je bent over twee dagen jarig zoals je weet lijkt me, j-'' ''nee echt, dat wist ik nog niet'' zegt ik sarcastisch en oog rollend. hij stapt kwaad op me af en geeft mij een harde platte hand op mijn wang. ''laat me uit praten, angelina!'' spuugt mijn vader naar mij. ik slik. ''sorry...'' zeg ik slikkend. ''maandag ga je naar een Nederlandse familie in Schotland'' zegt mijn vader alsof het de normaalste zaak is van de wereld. ''wat!'' roep ik. ''ze komen je maandag hier ophalen, zorg dat je dan om 10 uur klaar bent'' zegt hij en gaat aan zijn bureau. ''oke'' zeg ik zacht. ''voor hoelang moet ik in pakken?'' vraag ik zacht. ''je hoeft geen kleren te pakken, alleen je telefoon, laptop en anderen belangrijke spullen. kleding verzorgingsspullen enz. voort krijg je daar'' zegt hij kijkend naar de stapel papierwerk voor hem. ''oke'' zeg ik en ren naar boven. ik laat mezelf op mijn bed vallen. nou laat ik me eens voorstellen. ik ben angelina, zoals jullie weten, carry evens en ik word over twee dagen 18. 

mijn kamer is vrij klein. mijn kamer heeft een zwarte vloer, een licht bruin vloerkleed. mijn bed is vrij hoog en heb ook een opstapje nodig om in bed te komen. ik heb een klein bureau met een laptop er op en een macbook, ik heb veel lichtjes rondhangen. naar mijn muur hangt een rechthoekige boekenplank met wat spulletjes er in en vier bakken er boven op. (foto in de media)

ik pak mijn laptop en ga op mijn bed zitten. ik ga naar google en zoek 'pornhub' op. ik pak mijn vibrator uit een van de bakken. ik doe mijn broek uit en string. ik ga ik bed liggen en klik een video aan. ik zet de vibrator aan en zet het tegen mijn clit. ik bijt op mijn onder lip. de kreunen van de man op mijn beeld scherm worden meer en meer. dan gaat mijn telefoon. fuck. ik zet mijn vibrator uit en het filmpje ook. ik neem op. ''ja'' vraag ik ''ja? nikste ja, wat dacht je van dansles'' mijn beste vriendin ryan. ik kijk op de klok het is 7 uur geweest. ''fuck ja, ik ben er in vijf minuten'' zeg ik gehaast. ik hang op en leg mijn vibrator weg en sluit mijn laptop weg. ik kleed me snel om. 

ik doe een grijze broek aan, een sport bh met de tekst 'no tits inside' en witte dans schoenen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

ik doe een grijze broek aan, een sport bh met de tekst 'no tits inside' en witte dans schoenen. ik doe mijn haren in een paarden staart. ik ren naar onder en pak mijn huisdeur sleutel van kast en ren naar de dansschool. ik ren naar binnen. ''sukkel sukkel sukkel'' zegt ryan lachend. ''ach hou ja bek hoer'' zeg ik en kijk haar 'kwaad' aan. we schieten beiden ik de lach en geven elkaar een knuffel. we gaan uit de knuffel. ik doe mijn jas uit. ryan schier in de lach. ''geen tieten maar een kont zeker'' lacht ze. ''ja, me tieten zijn naar me reet gezakt'' zeg ik schouder op halend. we lopen samen de zaal ik. ''dames omdat jullie te laat zijn, een dans op een eigen kozen lied'' zegt onze trainer jelle. ''nu'' zegt hij er achter aan. ik kijk hem aan. ''kunnen we u gebruiken, bij de dans'' vraag ik zoet. hij grinnikt. ''sure, welke dans'' vraagt hij lachend. ''another leven'' zeg ik en zet het liedje op. hij knikt. we gaan in de positsie staan. (anglina is in het blauw, ryan in het geel en jelle in het paars. van 0:00 tot 1:10)

het is een uurtje later en dansles is klaar. ''angel'' zegt jelle kijkend op zijn telefoon. ryan grijns en loopt weg. ik loop naar jelle. ik ga op zijn schoot zitten, ik ben misschien pas terug maar jelle en ik zijn aan het flikflooien met elkaar. ik ken hem dan ook al 5 jaar ''jelle, ik ga maandag weer weg'' zeg ik en ga door zijn witte haren. hij kijkt op van zijn telefoon. ''waarom'' vraagt hij en legt zijn telefoon weg. ''geen idee, mijn vader zei het. ik ga naar een of anderen familie in schotland, ze zijn wel nederlands'' zeg ik en sluit mijn ogen en leg mijn hoofd tegen zijn schouder. ''ow,  jammer schat'' zegt hij tegen mijn haar. ik knik. ryan loopt binnen. ''kom dan halen we mc'' zegt ze. ik knik. ik sta op. ik geef jelle een knuffel. ik loop naar ryan. we doen onze jassen aan. we lopen samen naar de mc. we bestellen wat.

-------------

Eerste hoodstuj zit er op. Niet zoon hele lange maar tatda.
Hoop dat jullie het leuk vonden duiveltjes

-izzy (796 woorden)

the demon kingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu