5

8 0 0
                                    

ik heb iedereen voor gesteld aan ryan, en ryan is wel van claec. ''nou help me, welke dans'' vraag ik aan ryan. ''weet ik veel een lap dance ofzo'' zegt ryan schouder op halen. ik zucht. ''aan jou heb ik ook niks he'' zeg ik zuchtend. ''ja wel hoor, ik vind het geen slecht idee'' zegt cardan. ''ik geef je een lapdance als je zwanger bent'' zeg ik geïrriteerd. ''aan jou heb ik niks'' zegt cardan. ''pardon, jij hebt me gekocht'' zeg ik bitchy. ''wacht hoeveel heb je betaalt'' vraag ik nieuwsgierig. ''boeit niks'' zegt cardan serieus. ''kijk niet zo zuur, grandpa'' zeg ik grijzend. ''laat mij zuur kijken, carry'' zegt hij grijzend terug. mijn mond valt open van verbazing. ''eikel'' zeg ik kwaad. ''waarom komt ze niet langs?'' vraagt bella. ik zet het op mute. ''en hoe denk je dat te doen'' vraag ik. ''we gaan haar op halen'' zegt bella. ik kijk cardan aan. ''waarom niet'' zegt hij zuchtend. ik lach. ik unmute cardan zijn telefoon. ''blijf daar ik kom je ophalen'' zeg ik lachend. ''je zegt het als of je er binnen twee min bent'' zegt ze fronsend. ''ben ik ook, je ziet het van zelf wel'' zeg ik en hang op. ik gooi de telefoon van cardan naar cardan. ''laat me omkleden'' zegt cardan zuchtend. ''nee, nee, je zit en goed uit kom'' zeg ik gehaast. ''je hebt haar 3 dagen niet gezien, kom op'' zegt hij zuchtend. ''ja DRIE hele fucking dagen, shiet op'' zeg ik dwingend. ''kom gezelig mee claec, iemand moet ryan vast houden'' zeg ik en trek , of nou ja probeer, cardan op. ''nouuuu, cardannnnnn'' kreun ik. hij lacht en staat op en ik val bijna om. hij pakt mijn heupen. ''staan blijven'' zegt hij. ik knik met roden wangen. we lopen naar buiten. ze klappen hun vleugels uit. cardan trekt me tegen hem aan. ik leg mijn hoofd tegen zijn borst en hou hem vast en voel de wind door me haren gaan. na 2 min voel ik de vloer onder mijn voeten. ik klop aan bij ryan. ze maakt open en springt gelijk in mijn armen. ''heyyy, hoe kan je zo snel hier zijn'' vraagt ze. ik knik naar de jongens. ze kijkt om. ''cardan aku'' zeg ik wijzend naar cardan. ''de verhalen zijn waar'' vraagt ze verbaasd. ''ja'' zeg ik simpel. ik loop naar hun toe. ''claec, cardan, ryan, ryan claec en cardan'' zeg ik met een lach. ''wow'' zegt ryan zacht. ik lach. ''mhm'' zeg ik. er ligt een veer op de grond, een zwarte veer. ik pak hem op. ik schat de veer tussen de 50 en 90 cm. ''damn dude, die is fucking lang'' zeg ik kijkend naar de veer. ''weet je wat nog lang is'' grijnst hij. ''ik wil het niet weten, met je gerimpelde lul van 1597 jaar'' zeg ik grijzend. ''fuck you'' zegt hij gromend. ''angel'' hoor ik achter me. de jongens veranderen in hun mensen vorm. ik draai me om. ''jelle'' vraag ik. ik ren op hem af en spring in zijn armen. hij onder steunt me bij mijn kont. ik word van jelle af getrokken en cardan duw hem grommend weg. ''cardan, plss nee'' zeg ik en trek aan cardan aan zijn arm. ik ga voor hem staan. ''pls cardan. doe het niet'' vraag ik huilend en zet mijn handen tegen zijn buik. ik kijk hem aan. ''cardan, ik smeek het je'' zeg ik zacht. hij gromt. ''cardan pls'' smeek ik. hij trek me tegen hem aan. ''je bent van mij'' gromt hij in mijn oor. ik krijg kippen vel over me hele lichaam. ik knik. ''ik ben van jouw'' zeg ik zacht. hij trekt me mee. ''we gaan naar huis'' zegt hij emotieloos.

*

het is een paar uur verder en ik ben gelijk naar boven gelopen. ik zit nu al 3/4 uur op mijn kamer. ik heb een netflix serie op. la casa de papel ofzo iets. er word voor de zoveelste keer op mijn deur geklopt. ''angelina'' hoor ik de zware stem van cardan. ''ga weg cardan'' mompel ik. ''angelina, plss'' smeekt cardan. ''fuck off cardan! je wouw de jongen vermoorden waarvan ik hou'' sis ik. ''hij moet je niet aanraken'' gromt hij kwaad. ''en het is mijn fucking keuze of ik het toe laat of niet, cardan. het is mijn lichaam'' roep ik kwaad. Ik hoor hem luid zuchten. Er gaag een steek van spijt door me lichaam dat ik zo schreeuwde. "Sorry ik moest niet zo schreeuwen" zeg ik zacht. Ik loop baar de deur en open hem voorzichtig. Ik voel cardans blik in mij branden. "Sorry" zeg ik zacht. "Het is oke" zegt hij en ik voel zijn hand op mijn hoofd. Ik kijk op. "Kom mee" zegt hij met een schattige lach.

---------------------------

Niet zoon heel lang stuk en sorry voor zo lang niet updaten maar hier het is duiveltjes

- izzy (818 woorden)

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Sep 05, 2021 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

the demon kingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu