Mulți sunt de părere că o pauză într-o relație înseamnă defapt o despărțire. Ei bine, nu eram de acord cu asta înainte, dar acum sunt. Acum o să vă povestesc de ce am crezut că este mai bine ca eu și Dominic să luăm o pauză în relație.
Nu am absolut nimic cu creștinii sau persoanele de alte religii, aproape toți cunoscuții mei sunt creștini. Cred că sunt două tipuri de creștini, cei care sunt închiși la minte și judecă persoanele de altă religie sau chiar și de altă sexualitate și cei deschiși la minte, care am o părere foarte bună despre ei.
Ei bine, într-o seară am aflat ce tip de creștin era Dominic, desigur că închis la minte. El nu știa că eu sunt ateu, nimeni nu știa atunci, și dintr-un motiv sau altul am ajuns la subiectul religia.
Mi-a povestit că virusul acesta a fost ceva chiar foarte bun pentru omenire. Că ne merităm soarta și că au murit atâția oameni din cauza noastră, că am distrus pământul. A zis că ne batem joc de tot ce ne-a dat Dumnezeu și merităm să murim.
I-am zis că unii și-au pierdut părinții, bunicii, chiar și copii din cauza acestui virus, ei ce vină au avut? Copii ce vină au avut? Lui Dominic nu i-a păsat, nici când l-am întrebat dacă părinții mei mureau din cauza virusului, mai avea aceeași părere.
Într-un final i-am spus că nu cred în Dumnezeu, și vreau să fiu ateu. Mi-a zis că mai bine rămân creștină că cu ce mă deranjează asta. După mi-a spus că dacă sunt ateu și mă căsătoresc cu cineva creștin, îi preiau religia.
Să fi ateu nu este ceva scris în acte sau ceva, pur și simplu ești ateu dacă nu crezi în Dumnezeu sau în orice altceva. Oricum, i-am spus că nu vreau să mă căsătoresc vreodată, poate doar ceva neoficial.
Când i-am spus asta, a luat-o foarte personal și pentru o secundă m-am amuzat fiindcă el credea că o să fim împreună până când o să fim adulți.
A zis că niciun bărbat nu ar accepta să aibă un copil fără să fie căsătorit cu mama acestuia. A rămas pe modul vechi, asta e sigur. Mi-a zis că ce rost mai are relația asta dacă nu o să ne căsătorim. Cică așa aș putea să am un amant oricând și el să nu aibă niciun drept asupra copilului, atâta încredere a avut el în mine.
După a venit partea la care nu m-am așteptat niciodată de la el, atunci am știut că ar trebui să punem stop relației noastre deocamdată.
Mi-a luat problemele de familie ca pe un exemplu prost de urmat și mi-a întors slăbiciunile contra mea. Mi-a luat mama ca pe un exemplu și mi-a povestit că nu a fost bine că nu s-a căsătorit cu unul dintre iubiții ei și că sora mea a ajuns până la urmă tot cu mama.
El știa doar jumătate din poveste, dar tot a continuat să vorbească și să-mi spună că este aceeași situație. Am avut încredere în el, i-am povestit aproape tot despre trecutul meu, și până la urmă tot l-a întors împotriva mea.
După toată această convorbire, i-am spus că vreau să luăm o pauză, nu știu exact cât timp. I-am spus că vreau să mă gândesc la anumite lucruri, să mă gândesc la relație.
CITEȘTI
Spulberă-mi inima
Romans||Romance||Relație toxică||Finalizată|| Daryah este doar o copilă de 14 ani care a fost orbită de o iubire toxică. La o vârstă atât de fragedă a învățat cum este să iubești și cum este să ai o inimă frântă. Deși ea se confruntă cu anxietate și...