După aproximativ o lună i-am mai dat o singură șansă, și i-am zis clar că după prima noastră ceartă o să ne despărțim de tot acum, fără alte șanse.
Ceva se schimbase în relația noastră, mai ales eu. Lui Dominic nu-i convenea schimbarea asta, a zis că o voia pe vechea Daryah, nu pe mine. Da, chiar mă schimbasem foarte mult față de acum o lună.
Nu-i mai spuneam problemele mele, eram mai seacă la conversație decât înainte și nu mă mai supăram chiar din orice, mai mult nu-mi păsa. Am văzut pe net un citat care era ceva de genu: Cu cât îl ierți mai mult, cu atât o să-l iubești mai puțin, iar el mai mult. Atunci când el o să te iubească cel mai mult, tu nu o să-l mai iubești deloc.
Nu a durat mult și a venit și ultima ceartă, cred că asta era inevitabil. Într-o seară vorbeam cu prietena mea și aveam notificările oprite din cauza unor grupuri care tot trimiteau mesaje. După aproximativ jumătate de oră sau o oră, am văzut multe mesaje de la Dominic.
Nu știam ce se întâmplă, de ce mi-a trimis atâtea mesaje ca obsedatul. Am deschis conversația și mai bine nu o făceam. Într-un fel vorbea singur, spunea că nu îl mai plăceam, că vorbesc cu altul și multe altele.
Am încercat să-i explic situația, dar nu vă puteți imagina cât de arogant părea prin mesajele alea. Orice spuneam, el nu mă credea, nici măcar puțin. Spunea că eram on pe messenger și are martor un prieten, deși eu nu eram pe acea aplicație.
I-am zis încă o dată că nu am vorbit cu nici un băiat pe messenger, dar desigur că nu mă credea. Lipsa lui de încredere durea, în feluri în care nu credeam că există. Abia după ce i-am spus că nu mai pot continua așa și că mă despart de el și-a revenit, abia atunci.
Și-a cerut scuze imediat ce am spus asta, transformându-se imediat în altă persoană. Am stat mult timp să vorbesc cu el pentru a ne despărți, dar el nu accepta, de parcă ar fi doar decizia lui.
Un sfat vă dau: dacă spune că o să se sinucidă dacă vă despărțiți, vrea doar să te manipuleze. Ok da, unii au probleme reale, dar acei oameni nu o spun atât de nonșalant, atât de ușor. Nu o spun de parcă ne-ar amenința.
Pentru că defapt, chiar ne amenință. Desigur, Dominic este încă în viață și bine mersi, a trecut peste relația asta mai repede decât am făcut-o eu. Dar mă bucur că a trecut la o altă iubită, chiar după tot ce mi-a făcut.
CITEȘTI
Spulberă-mi inima
Romance||Romance||Relație toxică||Finalizată|| Daryah este doar o copilă de 14 ani care a fost orbită de o iubire toxică. La o vârstă atât de fragedă a învățat cum este să iubești și cum este să ai o inimă frântă. Deși ea se confruntă cu anxietate și...