528 & 1500 (Part -4)

828 19 0
                                    


Onew တို႔ ​ေမာင္​ႏွမ နစ္​​ေယာက္ မနက္​စာ ကို တိတ္​ဆိတ္​ စြာ စား​ေနၾကသည္​..။

'Taeyoung ah..´

'Nae'.. Oppa...'

'နင္​​ေက်ာင္​း ျပန္​တတ္​ဖို႔ စိတ္​ကူး မရိွ​ေတာ့ဘူး လား? '

'Oppa ကလဲ.. ညီမ​ေလး ကမွ တတ္​လို႔ အဆင္​မ​ေျပ​ေတာ့တာလဲ oppa  လဲ သိသားပဲကို..

'ဒါ​ေပမယ္​့ လဲကြာ.. ညီမ​ေလး ကို တစ္​​ေန႔ တစ္​​ေန႔ အိမ္​ထဲမွာပဲ ​ေအာင္​းမ​ေန​ေစခ်င္​ဘူး.'.

'ရပါတယ္​ .. အခုလဲ ညီမ​ေလး ပန္​း​ေတြနဲ႔ ညီမ​ေလး ​ေပ်ာ္​ပါတယ္​..'

'​ေအာ္​.. ပန္​းဆိုလို႔.. Oppa တို႔ Company ဒီ​ေန႔ည Dinner ရိွတယ္​.. အဲ့ပြဲ မွာ ပန္​းအလွ ထိုး​ေပးမယ္​့လူလိုတယ္​.. ညီမ​ေလး ကူညီ​ေပး ပါလား.. ငါ့ညီမ ပန္​းထိုးတာ ဘယ္​သူ မွ မမွီဘူး.. အာ့​ေၾကာင္​့ .. ​ေနာ္​..'

'အင္​း​..ရပါတယ္​ ..'

'အင္​း..တခါတည္​း စိတ္​​ေျပ လက္​​ေျပာက္​​ေပါ့ အျပင္​လဲ ထြက္​ရင္​း.. ကားလဲ ​ေသခ်ာ​ေမာင္​းဦး ..'

ထိုစဥ္​..

တီ...တီ...တီ...

'Oppa ​ေက်ာင္​းသြား​ေတာ့ မယ္​​ေနာ္​.. တာ့တာ..'

'အင္​း.. Jooyoung ​ေျပာ.. ​ေအး.. ထြက္​လာၿပိီ..'

×××××××××××××××××××

Onew တစ္​​ေယာက္​ Jooyoung အား ​​​​ေက်ာင္း သို႔ သြားရန္​ သြားအ​ေခၚ Jooyoung အိမ္​​ေ႐ွ့အ​ေရာက္​ Jooyoung ႏွင္​့အတူ ​ေကာင္​မ​ေလးတစ္​​ေယာက္​ ပါ ​ေတြ႔လိုက္​ရ​ေသာ​ေၾကာင္​့ သူ အံ့ျသ သြား​ေလသည္​..

Jooyoung-  Jinki ah... ဒါ ငါ့သူငယ္​ခ်င္​း Eunmi တဲ့.. သူ ဟိုတစ္​​ေလာ ကမွ ဒီနား ကို​ေျပာင္​းလာတာ.. သူပါလိုက္​ လို႔ ရတယ္​မလား?

'ရပါတယ္​......'

သူ Eunmi အား ​ေတာ္​​ေတာ္​ ၾကာၾကာ ႀကီးထိ စိုက္​ၾကည္​့​ေနမိသည္​.. ​ေတာ္​​ေတာ္​လွတာပဲ.. ဟိုမိန္​းမ.. သူ႔မွာ အဲ့​ေလာက္​​ေခ်ာတဲ့ သူငယ္​ခ်င္​း ရိွတာ​ေတာင္​ မ​ေျပာဘူး.. လ်ိွဳ ထားတယ္​..

Jooyoung - အဟင္​း..အဟြန္​႔.. အဟမ္​း ..အဟမ္​း ..

သူ ငမ္​း​ေႏမွန္​းသိ ၍ Jooyoung က တမင္​ ​ေခါင္​းဟန္​႔လိုက္​​ေလသည္​..

528 & 1500(Hiatus)Where stories live. Discover now