JJ: schat? Jij: ja? JJ: wanneer moet je nou naar het ziekenhuis voor de echo van onze baby om te weten wat het word? Jij: haha volgende week. JJ: zo lang nog. Jij: het is nu donderdag en maandag heb k de afspraak. JJ: dat duurt nog steeds lang. Sarah: maya wat denk je dat het word? Jij: ik hoop een jongetje en een meisje. Sarah: ik denk twee meisje. JJ en JB: wij denken twee jongetjes. Jullie discussiëren er bijna de hele dag over. (k spoel effe door tot het ziekenhuis afspraak want er gebeurd voor de rest niks) jij: JJ wakker worden we komen anders te laat. JJ: waar moeten we heen dan? Jij: we gaan de baby's weer zien. JJ springt het bed uit en kleed zich aan jullie lopen rustig naar het ziekenhuis, jullie gaan in de wachtkamer zitten. De gynaecoloog: mevrouw maybank! Jij en JJ lopen naar binnen. De gynaecoloog: hoe gaat het met u. Jij: goed. De gynaecoloog: mooi zo k heb wel nog één vraag en dat is wilt u het gelijk horen wat het worden of moet k het op schrijven en geeft u het aan iemand en geven jullie een feest? Jij: schrijf het maar op. De gynaecoloog: okey dan gaan we even kijken naar de twee baby's. Je gaat liggen de gynaecoloog doet de gel op je buik en gaat met het echo apparaat over je buik. De vrouw kijk maar de ene baby heeft zich zo gedraaid dat je het niet kan zien. De gynaecoloog: de baby ligt omgedraaid en moet hem dus proberen een beetje wakker te maken zodat het omdraait. Jij: oke? De gynaecoloog: het doet geen pijn hoor. Jij: ooh gelukkig. De gynaecoloog beweegt een beetje met het echo apparaat. Op een geven moment geeft het zich over en draait het terug. De gynaecoloog: ja ik heb het k zal het even op schrijven. De gynaecoloog schrijft het op wat het word en geeft de envelop met het geslacht er op. Jullie gaan naar de feest winkel en vraagt aan de kassaere of ze de kleur van het geslacht in een twee party Popper te doen en in twee ballonnen ze maakt de dingen achter klaar en geeft het terug aan jullie. Jullie lopen naar huis en roepen naar binnen dat ze moesten komen. Jij: JJ zou k wheezy en rafe alsjeblieft mogen uitnodigen. JJ: ja is goed. Je appt in d groeps app met sarah, wheezy en rafe. * de groeps app* jij: wheezy en rafe komen jullie naar mijn huis voor het feestje voor mijn baby's dan weten we eindelijk wat ze worden. Rafe: ik kan denk ik wel komen wheezy wil je zeker weer mee rijden! Wheezy: zou wel fijn zijn ja. Rafe: we zijn er binnen 10 min. Jij: is goed tot zo. JJ: komen ze? Jij: ja ze komen. JJ: hoe lang duurt het??? Jij: 10 min zeiden ze. * 10 min later* rafe: Heey zus. Jij: heey. Je geeft hem een knuffel. Wheezy: MAYA! Jij: WHEEZY! Jullie rennen naar elkaar en geven elkaar een knuffel. Jij: okey we hebben twee party poppers en twee ballonnen zouden sarah en JB de party poppers willen doen? Wheezy: JB zou ik alsjeblieft die van jou mogen doen? JB: ja hoor. Je pakt de twee ballonnen je geeft er èèn aan JJ rafe filmt het kiara telt af het zijn............
Een jongetje en......... een meisje. Je springt van het lachen. JJ: omg bae we krijgen een jongetje en een meisje. Je moet huilen van blijdschap. Sarah: kom hier schat. Ze loopt naar je toe en geeft je een knuffel. Jij: wheezy rafe kom er bij. Ze lopen naar je toe. Jij: JJ, JB, kie en pope jullie ook. Jullie geven een groep's knuffel. Jij: rafe? Rafe: ja? Jij: is het al weer goed tussen jou en JJ? Rafe: ik heb geen idee? Jij: ooh. Je loopt naar JJ. Jij: bae ? JJ: ja? Jij: kan je het plss goed maken met rafe voor mij. JJ: voor jou okey? Jij: dankjewel. JJ loopt naar rafe ze zijn heel lang aan het praten. JJ klopt met een boos hoofd terug. Jij: wat is er?! JJ: we hebben het uitgepraat schat. Jij: omg k ben zo blij voor jullie. Rafe: we kunnen naar een restaurant als jullie willen. Jij: zou leuk zijn. Jullie gaan met zijn alle naar het Chique restaurant bij de kooks.