De dreigement

169 6 2
                                    

Je rent naar buiten omdat je een paniek aanval krijg. JJ volgt je. Je gooit je telefoon op de grond,. JJ: maya je moet rustig worden. Jij: h-hoe kan k-ik rustig w-worden als k n-net een d-d- dreigement krijg??! JJ loopt naar je toe en geeft je een knuffel: het komt goed. JJ: wacht bedreigd!!? Jij: ja k moet naar wheezy en rafe! Sarah: wat is er met wheezy en rafe? Jij: k kan het niet uitleggen. JJ: k ga mee! Jij: dat kan niet JJ als je wilt dat er mensen dood gaan ga je mee. JJ: k blijf dan wel in het busje zitten! Jij: best! Jij en JJ gaan met het busje van JB naar het huis van de cameron's jij: JJ als je geschreeuw hoort kom zo snel mogelijk naar binnen. JJ: isg! Je loopt naar de deur, de deur staat open dus je loopt naar binnen: wheezy, rafe waar zijn jullie? Wheezy: HELP! Je rent naar boven rafe en wheezy zitten vast gebonden. Jij: omg gaat het??! Rafe: kijk uit achter je.je word neer geslagen. Je vader: hoer jammer dat je alleen bent gekomen nu vind niemand je! Rafe: laat haar met rust. Je vader: wat anders?! Rafe: ooh jij gaat het zwaar krijgen dan! Je vader: hahahaha wat ben jij grappig. Rafe ziet dat je langzaam weer wakker word en gaat verder tegen je vader. Rafe: gast je slaat je eigen dochter toch niet? Je vader: ze is mijn kind niet eens k heb haar geadopteerd toen ze een baby was. Rafe: wie zijn dan haar ouders? Je vader: wil je het echt weten? Rafe: jaah! Je vader: ward cameron en je moeder! Rafe: wacht heb k nog een zusje! Je vader: je hebt een zus! Je staat op en slaat je vader met de vaas die in de gang staat. Je vader valt. Je maakt rafe en wheezy los. Wheezy: omg je bent mijn zus. Jij: omg ja. Rafe geeft je een knuffel. Jij: waar was die knuffel voor??? Rafe: je hebt ons bevrijd. JJ ziet dat je rafe een knuffel geeft en word jaloers je loopt weer naar buiten en gaat in het busje zitten, JJ zegt de hele rit niks, jullie zijn thuis en JJ loopt naar kiara en geeft haar een kus. Jij: wat de fuck!!! Je geeft JJ een klap. Jij: wtf je deed helemaal leuk toen k bijna dood was en jij loopt zo naar kiara en zoent haar. JJ: je knuffelde Rafe camron!! Jij: JA LOGISCH HIJ IS MIJN FUCKING BROER!! Sarah: wacht broer mijn broer is jou broer??jij: ja. JJ: wtf en dat vertel je mij niet. Jij: broer ik kom er toch ook net achter jezus zeg! Je loopt weg. Je gaat naar het strand. Je komt rafe weer tegen. Rafe: heey waarom zit je hier? Jij: heb ruzie met JJ. Rafe: niet huilen zusje. Jij: k ben je zus hihi. Rafe: maakt niet uit k moet je wel beschermen. Jij: ahw dat vind ik schattig. Rafe: sarah moet dar ook weten maar ze snapt het niet. Jij: wel maar jij mag de pogue niet en de pogue mogen de kooks niet. Rafe: k mag ze wel denk ik maar ze zijn gewoon raar. Jij: ik ben er ook èèn van ben ik ook raar? Rafe: nee. Jij: je moet ze echt leren ken man ze zijn echt fucking aardig. Rafe: k kijk wel.

Outer banks vibes😁Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu