Bunu yazmadan yazmaya devam edebileceğimi sanmıyorum.Ya yazmayı bırakacaktım yada bunları yazacaktım, yazmak beni ben yaptığı için şu an yazmaya karar verdim ve sayfayı açtım bunu duyuru olarak da algılayabilirsiniz yeni bir bölüm olarak da algılayabilirsiniz.
Hayatım yoğun geçiyor, çok yoğun hem de. Sanal arkadaşları saymıyorum onun dışında bir elin parmağını geçmeyecek kadar arkadaşım var. Gerçek dostu bulmakla ilgili bir bölüm vardı hatırlarsanız. Sanırım yanılmışım, sanırım gerçekten çok yanılmışım. Hayatımda en değer verdiğim kişi şu an benim için yoldan geçen birinden farksız. Sinirlenmiyorum, üzülmüyorum bile ki ben zaten sinirlenmem sadece üzülürüm.
Hayatımın on yılını yeniden düzenlemem gerekiyor, hayallerimi ondan ayırmam gerekiyor, planlarımı düzenlemem gerekiyor. Fark ediyorum ki ben çok değer vermişim, her şeyimi ona göre düzenlemişim. Böyle birden tamamen soğumam ilk zamanlar çok koymuştu fakat artık umursamıyorum açıkcası.
Kimseye değil günlüğüme yazıyorum sırlarımı artık. Mekanlara, gideceğim toplantılara zamanında gidiyorum başkasına bağlı yaşamıyorum. Kendi başıma yükselmek istiyorum artık. Şems olarak yükseleceğim.
Kitaplar bastıracağım. Bölümüm de en iyisi olacağım, istediğim üniversiteyi kazanacağım. Kendi başıma yeni yerler keşfedip yeni kişilerle tanışacağım. Bunları yaparken ailemin bana o cümleyi kurmasına sebep olduğu içinse asla onu affetmeyeceğim.
Her zaman sanal arkadaşlarını benden üstün tuttuğu için onu affetmeyeceğim. Ben onun için onlarca kişiden vazgeçebilecek kadar çok kendimden taviz verdiysem onun en ufak bir şeyde... Neyse buralar çok özele giriyor.
Yeniden yazmaya başlıyorum anlaşıldığı üzere, her şey ayrıldı artık sadece Şems burada. Benimle kalmak isterseniz burada her zaman sizin için yerim var, ama yok hayır iki kişi çok daha iyiydiniz derseniz, diyecek bir şeyim yok siz bilirsiniz.
Teşekkür eder ve iyi akşamlar dilerim, Şems.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İçimdeki Fısıltı
Non-FictionYazıyor, psikolojisi yerle bir olmuş genç kız yazıyor. Anlık düşüncelerini, hayal kırıklarını, acılarını yazıyor ve haykırışlarını duymanızı istiyor. (Keşfedilmemiş Cevherler '15 En İyi Non-Fiction Hikâyesi)