- Καλημέρα
- Καλημέρα θειε πως και από δω
- Ήρθα να σε ενημερώσω ότι θα πάμε στον Σούρα απόψε. Θέλει να τη δει . Τον ξέρεις πως είναι.
- ΕνταξειΟ Σούρα ! κάθε Ρώσος γνωρίζει ότι το "Σούρα" είναι το μικρό από το όνομα "Αλεξάντερ".. Ο Αλέξανδρος είναι ο νονος μου . Είναι υπέροχος άνθρωπος αλλά δεν σηκώνει πολλά πολλά. Και έχει μια μανία οποιο μέλος μπαίνει στην οικογένεια να το εξετάζει αν φαίνεται κατάλληλο η όχι, και πόσο αδύναμο είναι . Έτσι λογαριάζει και τι είδους προστασία θα χρειαστεί. Όλα τα κλαμπ , οι παμπ , τα νυχταδικα γενικότερα στη πόλη ανήκουν σε εκείνον.
- Μαρία
- ελα Νικήτα μου
- Ελα εδώΉρθε στο σαλόνι μες τα ναζια . Με αγκάλιασε και με φιλησε στο μάγουλο. Εκείνη τη στιγμή πραγματικά αναρωτήθηκα πως ακριβώς αυτό το γλυκό πλάσμα θα γινόταν αυτό που ήθελε ο Νονος μου να δει .
- Μωρό μου έλα μαζί μου.
Την τράβηξα από το χέρι και την πήγα κάτω στο υπόγειο όπου βρίσκεται το δωμάτιο σκοποβολής .
- Υπάρχει δωμάτιο σκοποβολής στο σπίτι;
- Σσς μη μιλάς , είπα χαμηλόφωνα φορώντας της τα προστατευτικα για τα αυτιά.
- Δεν θέλω να ξεχνιέσαι. Έχουμε καιρό να το κάνουμε. Για να σε δω !
Στην Αθήνα πηγαίναμε συχνά εφόσον δεν μπορούσα να αφήνω το πρόγραμμα μου . Έτσι την έπαιρνα μαζί μου. Οι βολές της δεν ήταν κακές αν και χρειαζόταν λίγη δουλίτσα ακόμα.
- Σταθερά το χέρι σου Μαρία. Μην σε τραβάει το όπλο.
Με κοίταξε και κράτησε πιο σταθερά το χέρι της ριχνοντας οχταρι .
- Μπράβο Σγουρομαλλα . Συνέχισε να ρίχνεις.
Ανέβηκα πάνω βιαστικά έχοντας πολλά πραγματα στο μυαλό μου τα οποία έπρεπε να γίνουν πριν έρθει το βραδάκι.
- Ασ μου φωνάξει κάποιος τον Ησαΐα. Που στο διαολο είναι;
- Εδώ ! εδώ !
- Θέλω να πας να πάρεις κάτι όμορφο και κομψό για να το φορέσει με ότι συνεπάγεται αυτό.
- Μα κύριε..
- Πάρε τη Τατιάνα μαζί σου . Θα ξέρει αυτή. Πες της ότι θα πάμε στον Αλεξάντερ.
-Σγουρομαλλα, ανέβα !
- Νικήτα τι συμβαίνει; Γιατί είσαι τόσο αγχωμένος;
- Δεν είμαι αγχωμένος μωρό μου . Κάθισε σε παρακαλώ.
- Μάλιστα κύριε Ιβανοβ, είπε ναζιαρικα .
YOU ARE READING
Russian Troubles
Short StoryΚαι είναι ο άνθρωπος μικρός μπροστά στην ηδονή και στην επιθυμία. Και ο πόνος τρανναται και προσκύνα μπροστά στην απόλαυση. Οι μυες σου σφιγγονται ενω οι τοίχοι σου πέφτουν για να δηλώσουν τον ποθο την επιβολή. Το σώμα διψά . Ανίκανο να τιθασευσει...