Ρωσία Μόσχα Αύγουστος 2014
- Στο ειχα πει δεν έπρεπε να ανακατεύουμε. Στο είπα χίλιες φορές Έχεις ήσυχο το κεφάλι σου. Μιας και τα παιδιά σου βρίσκονται διασκορπισμενα ανά χώρα .
- Δεν σε έβαλα εγώ σε αυτό Νίκο! Εσύ ζήτησες να συμμετάσχεις. Και πίστεψε με δεν είμαι καθόλου ήσυχος. Ο Νικήτας είναι παιδί της οικογένειας και είναι εξίσου δυσάρεστη κατάσταση και για μένα.
- ΕΧΟΥΝ ΤΟΝ ΓΙΟ ΜΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΑΊΝΕΙΣ; Τον γιο μου .. αν πάθει κάτι θα σας σκοτώσω όλους ...
... [ λίγο πριν την απαγωγή ]
- Μιχαλη καταλαβαίνεις τι σου λέω. Αυτό είναι προειδοποίηση δεν είναι αστείο
- Αλέξανδρε καταλαβαίνω την ανησυχία σου αλλά επειδή κάτι δεν πήγε και τόσο καλά δεν σημαίνει ότι θα αντεπιτεθουν άλλωστε ήταν δικό τους λάθος το επεισόδιο. Αν δεν είχε φερθεί έτσι ο δικός τους δεν θα γινόταν τίποτα από όσα έγιναν.
- Ζητάνε τις περιοχές από την κολομνα μέχρι το κοπεϊσκ ελεύθερες ώστε να κάνουν αυτοί μεταφορές. Και επιπλέον την ανατολική πτέρυγα του αεροδρομίου.
- Δεν υπάρχει περίπτωση να τα παραχωρησουμε. Θα χάσουμε πολλά.
- Μπαμπά να σου πω λιγο;
- Όχι τώρα Νικήτα
- Ησαΐα;
- Πήγαινε λίγο έξω Νικήτα θα έρθω σε λιγακι ενταξει ;
Μισώ όταν δεν έχω την απαραίτητη προσοχή. Ίσως να φταίνε και λίγο εκείνοι γιαυτό. Δεν θα έπρεπε να με μάθουν έτσι. Μπουχτισα μέσα θέλω να πάω μια βόλτα και δεν με ακούει κανένας. Θα πάω μόνος μου ... στο κάτω κάτω προσπάθησα να τους το πω .
- Εγώ συμφωνώ με τον Αλέξανδρο αδερφέ μου . Η προειδοποίηση είναι προειδοποίηση και θα έπρεπε να μας τρομάζει. Εγώ θα φύγω σε δύο μέρες δεν θα κάτσω να θέσω σε κίνδυνο την οικογένεια μου . Έως τότε πρέπει να προσέχουμε πολύ.
- Μπαμπά;
- Νικήτα όχι τώρα!
...
Δε βαριέσαι. Που είναι τα κλειδιά του αυτοκινήτου. Θα πάρω τον Μπενχαμιν. Είναι ενας από τους καλύτερους φίλους μου . Έχουμε μοιραστεί πολλά μαζί . Από μικρά παιδάκια που ήμασταν ποτέ δεν βρέθηκε αφορμή να μας κάνει να τσακωθούμε. Είναι από τους λίγους ανθρώπους στη ζωή μου που μπορώ να του δώσω ότι έχω και δεν έχω. Είναι πραγματικός αδερφός. Πάντα δίπλα μου οταν τον χρειάζομαι.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Russian Troubles
ContoΚαι είναι ο άνθρωπος μικρός μπροστά στην ηδονή και στην επιθυμία. Και ο πόνος τρανναται και προσκύνα μπροστά στην απόλαυση. Οι μυες σου σφιγγονται ενω οι τοίχοι σου πέφτουν για να δηλώσουν τον ποθο την επιβολή. Το σώμα διψά . Ανίκανο να τιθασευσει...