Dívám se na něj jako na zjevení, když z něj vyjdou ty dvě slova, která napsal Connor do vzkazu, který mi šoupl pod dveřmi do mého pokoje. Stálo v něm, že mi pomůže ven a byl tam podepsaný on a v rohu stálo "Drago Rosso" což v angličtině znamená červený drak, jenže ani tak mi to nic neříká. Možná je to nějaká organizace anebo je to prostě název gangu, kterému tento člověk šéfuje, jenže pak mi nedává smysl, že má ve znaku hada a ne draka. Sjedu zelenýma očima na jeho ruku, kterou má pořád nataženou ke mně a čeká až se ho chytím a půjdu s ním. Mám hrozné nutkání s ním jít, je to přeci jen Harryho a Zaynovo bratr, ať už to mají jakkoliv, ale proč by mi o něm nikdy Zayn neřekl? Proč by se nikdy nezmínil o tom, že je ze zatracené královské rodiny?!
Nicolas, jak se chlápek představil, si najednou odfrkne a stáhne ruku zpátky k sobě. Zvednu oči k jeho modrým a téměř okamžitě v nich spatřím něco nebezpečného. Pomalu se zvednu ze židle a otočím hlavu k dámským toaletám. Čekám jestli se tu objeví Zayn, jenže asi by z nich úplně nevyšel, že jo. Klidně se tam mohl dostat skrz ventilaci. Pořád mě překvapuje, že byl ochotný vlézt na dámské záchody a čekat na mě. Ježíš, co kdyby ho tam našla nějaká žena? Jak by to chtěl vysvětlit?
„Hledáš Zayna nebo snad tvého snoubence?" zeptá se najednou svým hrubým hlasem, kterým si opět získá mou pozornost. Sleduje mě jako šelma svou kořist díky čemuž mi podél páteře přeběhne mráz. Dala bych teď cokoli za to, aby byl Zayn blízko mě, nebo aspoň Harry jako můj ochránce.
„Proč se o tobě Zayn nikdy nezmínil?" zeptám se ho, když mi to nedá.
„Nemáme úplně super vztahy, ale když půjdeš se mnou, dostaneš daleko víc odpovědí," řekne a znovu ke mně natáhne ruku. Očima zalétnu k lidem z ochranky, kteří nás pozorně sledují. Jonathan je někde zaměstnaný s tou ženskou a můj otec je nejspíš pořád v jeho pracovně, takže mě hlídají jen oni. Nicolas musí být blázen jestli si myslí, že mu tohle projde.
„Hm, jenže já nemám dovoleno někam chodit. Všude jsem na očích," povím. Dost mě jeho nabídka láká. Vypadá možná hrozně nebezpečně, ale uklidňuje mě fakt, že je Zaynův bratr a taky jeho nabídka, že když s ním půjdu, dostanu daleko víc odpovědí a po nich momentálně toužím.
„O to se neboj, zlato," řekne a já mu nějakým způsob uvěřím. Vykročím k němu, načež mu zajiskří v očích a jakmile svou dlaň vložím do té jeho, zvláštně se ušklíbne a stiskne mou dlaň. Přitáhne si mě k sobě a já skoro přestanu dýchat, když si mě k sobě s trhnutím otočí zády a natiskne mi hlaveň pistole ke spánku. Chlapi z ochranky se dají okamžitě do kroku a pár ženských vyjekne, jak si toho všimnou, hudba přestane hrát a všechna pozornost je na nás. „Ještě krok a je po ní!" Varuje všechny, kteří se k nám snaží nějak přiblížit.
Vzlyknu. „Co to děláš?" zeptám se, ale ke konci se mi zlomí hlas. Projede mnou vlna znechucení, když přitiskne rty na mé ucho a víc si mě přitiskne na své tělo.
„Jak jinak tě mám dostat pryč, hm?" zašeptá. „Hraj to se mnou, kurva." Přikáže mi, ale já nic hrát nemusím, protože jsem ve skutečnosti vyděšená. Nicolas kolem mého břicha utáhne svůj stisk, když někoho zahlédne. Podívám se po všech lidech v klubu a všimnu si Jonathana, který si to k nám hrne. „Ještě jeden krok a je po ní!" Varuje i jeho, takže se Jonathan ihned zastaví.
„Na co ji chceš, co?" Ptá se okamžitě a mě samotnou zajímá, co mu Nicolas odpoví. Všimnu si, jak Jonathan sáhne po své zbrani, kterou má zastrčenou za lem svých kalhot.
Nicolas se mnou couvne k zadnímu vchodu. „Je to princezna podsvětí, tak na co asi myslíš?" odpoví mu ironicky a na chvíli sundá ruku z mého břicha, ale hlaveň pistole mi pořád tlačí ke spánku, otevře nám dveře do chodby, kterou se dostaneme ke dveřím zadního vchodu. „Jestli se o něco někdo z vás pokusí, zabiju ji! Buďto ji budu mít já, nebo nikdo!" zařve a zacouvá se mnou do chodby. Než se dveře zavřou, rychle očima prolétnu dav lidí, ale Zayna nikde nezahlédnu. Kde sakra je?
ČTEŠ
Dusk Till Dawn || Zayn Malik
FanficSawa Reyes je dcera významného muže, který má co do činění s Newyorským podsvětím, je totiž jeho "král" a ona je tak "princezna", přísně střežená princezna. Má zakázáno být s kterýmkoliv mužem, ale zakázané ovoce vždy chutná nejlépe, že? A právě tí...