Kitap İçin Ne Dediler

162 3 5
                                    

Tamamlanmamış duygular; yarım kalmış aşklarla başlar ve her duyguda olduğu gibi, öbür yarısı olmazsa yarası olur.
İlhan Tarık Tanır

Önce kalbiyle barismalidir insan
Kalbinin yörüngesinde ilerlemeli ve rotasını olur olmaz degistirmemelidir.
Kalbiyle barışık olan insan yanlışa sapmaz. Sevdasindan zarar gelmez öfkesi en fazla kendisine zarar verir
Duyguları her ne kadar tamamlanmamış olsa da yörüngesi aşktır. Ve aşk aslında tek kişiliktir. Kalbiyle barisiksa insan duyguları kendisini yansıtan bir ayna olur ve zarar vermez sevda diye duyduğumuz o tılsımlı melodiye .

Umarım kitabın duygularının doğruluğundan emin olan insanların kalbine barış getirir. Sevdasına dürüstlük aşkına anlam sağlar
Gökhan Arslan

Bazen kırık dökük , hırçın, anlaşılmaz hale gelir şu gönül dedikleri... Kim bilir belki de o hale getirilir kimileri... Ruhunda çığlıklarla susarsın içindekileri... Gönül haykırır eksiklikleri... Oysa bilmez ki tamamlanmak icindir hepsi... Ruh rolünü oynar, hep bir yana savurur mazisini. Toplar dağilan, parçaları, sevgilerini, sevinclerini... Bütününe varmak için çekip alır hayallerini. Tutar ruhu ellerinden yakar gönlün ateşini elbet bir gun birileri...
Başak Avcı

Yeryüzünde hiçbir duygu yok ki tam anlamıyla tamamlanmış olsun. Tamamlanan her şeyin aynı zamanda geçerliliği de kalmamıştır. Örneğin; insanda sevgi duygusu tamamlanır mı? Öfke, nefret, kardeşlik duyguları tamamlanır mı? Tabii ki hayır. Tamamlanan her şey unutulmaya mahkumdur. İnsan unutulsun diye bir duygu beslemez kimseye. Bunu aşk, sevgi v.s. duygu olarak düşünmeyelim. Örneğin; anne baba sevgisi, vatan sevgisi insanda hiçbir zaman tamamlanmaz duyguların başında gelir.
Biz duygu ile şehveti karıştıran mahluklarız. Şehvet ilelebet lalmaz insanda. Tamamlanır biter. Ama bunun adı "duygu" değildir. Duygu dediğimiz meleke sürekli akan bir ırmak gibidir. Hiçbir zaman tamamlanamaz, sürekli mevcuttur insanda.
Orhan Demir

Tamamlanmamış DuygularHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin