Let me play with you

180 6 3
                                    

Jednoho večera, když jsem přespávala u bývalého přítele, jsme šli spát celkem brzo, kolem 10 hodiny večer. Jak jsem již psala, v jejich bytě se děli strašně divné věci. Uprostřed noci mě probudily kroky chodící vedlé mé postele. Vzbudila jsem jeho, a zeptala jsem se šeptem, jestli to také slyší. Řekl, že ano, ale ať si toho nevšímám a jdu spát. Otočila jsem se a znovu usnula. Ocitla jsem se ve snu, kde jsem samu sebe viděla jako 3 osobu, a viděla jsem hnusnou kreaturu, jak mi škrábe za postelí. V tu chvíli jsem se probudila, jak mi něco škrábá za postelí. Nemohla jsem skoro dýchat strachy, a tak jsem jen čekala, kdy to přestane. Zkusila jsem stisknout ruku bývalýmu, zkusit jestli je vzhůru. Byl. Takže to asi slyšet musel. To mě trochu uklidnilo, ale neodvažovala jsem se promluvit. Radši jsem se znovu pokusila usnout. Povedlo se. Ve snu jsem opět byla 3 osoba, a koukala na sebe jak spím. Ta sama kreatura vzala papír ze skříně a táhla ho po zemi. Zkuste hádat, vzbudil mě zvuk papíru, jak se tahá sám po zemi. To jsem měla už blízko k slzám, rychle jsem promluvila na bývalýho. Přestalo to. Tu noc jsem slyšela jen kroky, které jsem se snažila nevnímat. Musím ríct, že jedna z mých nejvíc scary nocí byla právě tato.
------
Se mu jen tak řekne jdi spát, že?
Ahoj! Je tu další příběh, snad se Vám líbí💕

Sbírka mých paranormálních zážitkůKde žijí příběhy. Začni objevovat