Netradiční část

147 5 1
                                    

Ahoj, v dnešní kapitole jsem si pro vás připravila netradiční věc - menší rozhovor s mým přítelem, kterému se také stala jedna paranormální věc, která ho přiměla věřit v tyto věci. Doufám, že se Vám bude líbit, a dejte mi vědět do komentářů, zda byste chtěli pokračování. (Berte to něco jako menší dáreček k Vánocům, a taky jako omluva, že tak málo a nepravidelně vydávám).
------
Kolik ti přesně bylo, když se ti stal ten zážitek?
- Bylo mi 16 let

Věřil si celou dobu na tyto věci (duchové, démoni, paranormálno), nebo si začal věřit až po této události?
- Nikdy jsem nevěřil, až po tom, co se to stalo, vždy jsem měl ale divný pocit

Popsal bys prosím, jak se to zhruba stalo?
- Šel jsem s kamarády do podzemek.(poznámka: v jeho městě jsou podzemní chodby, v délce až několik km).
Bylo nás tam asi pět. Šli jsme tak hodinu a půl jen rovně, pak jsme se rozhodli jít domů a viděli tam něco, u čeho byly svíčky, tak jsme tam vlezli a byl tam na fotce nějaký muž co prozkoumával chodby nebo jak, a svíčky a napsáno že procházel podzemky a nějakou špatnou příhodu, ale už nevím tak jsme pak šli a zapálili si v takové klembě, poslouchali hudbu, pak ji vypli a slyšeli, jak něco běhá (kroky) ale neviděli to, všichni běželi pryč a ja tam zůstal, posbíral věci a utíkal za nima, když jsem vylezl. Jako poslední, byl jsem v půlce těla z tunelu, bál jsem se že mě to zatáhne za nohy.

Věří tvoje rodina v tyto věci?
- Rodina jo, už viděli ducha. Jinak já v to taky věřil i ne, ale věřím v reinkarnaci, to jsem ti říkal, ale v boha nebo tak dál to zase ne

U vás ve městě se mezi určitou skupinou lidí říkávající občas nějaké řeči typu, že na určitém místě straší - oni tam tedy nechodí, víš o tom něco?
- Ne, vůbec to třeba někdo asi jen řekl p*čovinu, tam jsou furt venku děti jen právě

Máš někdy pocit, že tě někdo sleduje? Máš někdy strach z těchto věcí, když si sám?
- Ano, občas ale jako dávám to, překonám to, a ne moc dříve pořád

A pak se mi stalo jen to, že jsem byl se skupinkou kámošů u jednoho z nich na chodbě, a my tam kouřili, a tam se rozbilo sklo zničeho nic, fakt že masakr silný sklo, bylo všude až dole a nebo i pár metrů po zemi, my jsme vyběhli a nikdo nikde, prostě masakr.

Ale pak jsem měl vždy strach, když sem od něj šel, ještě tam byli skleněný dveře na chodbě a za nima velký vrata.

Zkoušel si někdy vyvolávat duchy?
- Zkoušeli jsme to, ale asi špatně, a bylo nám tak dvanáct s kámoši ve sklepě.

A stalo se tam něco? Kromě toho že se to podle tebe nepovedlo
- Právě se nic nestalo no, ale jako vím že to jde jen to člověk musí umět.

Děkuji za zodpovězení otázek.

Sbírka mých paranormálních zážitkůKde žijí příběhy. Začni objevovat