თავი 13

412 26 14
                                    

ეს ცოტა პატარა თავია მაგრამ სანაცვლოდ გთავაზობთ პეტსონაჟების ფოტოს (გახსენით ზევით) და პატარა შეხსენებასავით. ესენი იქნებიან ჯერჯერობით მთავარი პერსონაჟები.
ლუკა ვიტიელო - ფამილიას (ნიუ ორკის) მაფიის ოჯახის მმართველის უფროსი ვაჟი და მემკვიდრე .
არია სკუდერი (უკვე ვიტიელო) - ლუკას ცოლი და აუტფითის (ჩიკაგოს) მაფიის ოჯახის უფროსის, მრჩევლის შვილი
ჯიანა სკუდერი- არიას შუათანა და (დანარჩენს მერე გაიგებთ ჯიანაზე)
ლილიანა (ლილი) სკუდერი- ლილის უმცროსი და (დანარჩენსაც ამაზეც მერე გაიგებთ)
მატეო ვიტიელო- ლუკას უმცროსი ,,დარტყმული" ძმა
რომერო კანციო- ლუკას მარჯვენა ხელი და არიას დაცვა
დანტე კავალარო- აუტფიტის მაფიის ბოსის  მემკვიდრე
ვალენტინა არესკო- არიას დეიდაშვილი. ერთ ერთი მთავარი პერაონაჟია და მალე გაიგებთ რატომაც
ასევე ყურადღება მიაქციეთ არიას უმცროს ძმას ფაბიანოს, რომელიც ასევე მთავარი (და ჩემი ერთ ერთი საყვარელი) პერსონაჟი იქნება რო გაიზრდება
პ.ს რამე კითხვები თუ გაქვთ მითხარით აგიხსნით
---------------------------------------

ზაფხულის ნარინჯოსფერ კაბაში ვიყავი გამოწყობილი, ოქროს ქამარი მეკეთა, რომელიც წელს უფრო გამოკვეთილს ხდიდა.ლუკა აბაზანიდან გამოვიდა, პირსაზოცის გარდა არაფერი ქონდა ტანზე შემოცმული, სკამზე ვიჯექი სარკის წინ.მაკიაჟს ვიკეთებდი, მაგრამ ფუნჯი ერთ ადგილას გამეყინა თვალთა , როცა ლუკა დავინახე. გარდერობისკენ წავიდა და შავი შარვალი და თეთრი პერანგი ამოარჩია, სანამ პირსახოცი სირცხვილის გარეშე მოიხსნა. თვალს ვერ ვაშორებდი მის საკმარისად მტკიცე უკანა ნაწილს. თვალები დავხუჭე და ფრჩხილების შემოწმებით ვიყავი დაკავებული მანამ, სანამ ისევ არ გავბედე სარკეში  ჩახედვა  და ტუშის წასმას. ლუკამ პერანგი შეიკრა, მაგრამ არა ბოლომდე, დანა და იარაღი მიიმაგრა ქამარზე. შემობრუნდა. "ოდესმე მიდიხარ სადმე იარაღის გარეშე?" დღეს არ ქონდა მკერდზე ჩამოკიდებული, რადგან ის არ შეიძლება კარგად დაიმალოს თეთრ პერანგში.  "არა თუ ამის საშუალება მაქვს ." კარგად დამაკვირდა . "იცი როგორ ისროლო იარაღიდან ან გამოიყენო დანა?" "არა მამაჩემი არ ფიქრობს, რომ ქალები ბრძოლაში უნდა ჩაერთონ. " "ზოგჯერ ბრძოლა  მოდის შენთან . ბრატვა და ტრიადა არ ასხვავებს  ქალებს და მამაკაცებს"

მაფიის ქრონიკები: ,,ღირსებით დაკავშირებული" (წიგნი 1)Where stories live. Discover now