ვინაიდან ვმუშაობ და თან ვსწავლობ, დრო დიდად აღარ მრჩება ხოლმე ყოველ დღე რო ვთარგმნო, მითუმეტეს ხანდახან ერთ თავს რამოდენიმე დღე ჭირდება. ამიტომ როგორც ადრე ვახსენე კვირაში დაიდება ორჯერ. ორშაბათი და პარააკევი. სანამ ამ თავს წაიკითხავდეთ მინდა გითხრათ რო საკმაკდ ცხელი თავია. მთლიანი თავი სექსუალურ აქტს აქვს დათმობილი და თუ გეუხერხულებათ ან არ გსიამოვნებთ არ წაიკითხოთ. ამ თავის ბოლოშიც არის ჩემი პატარა მინაწერი და ეგეც წაიკითხეთ. მოკლედ ისიამოვნეთ ამ ნაწილით. დავბრუნდები ორშაბათს ახალი თავით. <3
უსიამოვნო შეგრძნებამ გამაღვიძა. აბაზანისკენ გავიქეცი და ისევ ვაღებინე. ცივ მარმარილოს იატაკზე ჩავიმუხლე. ზედმეტად დაღლილი ვიყავი რომ წამომდგარიყავი. ავკანკალდი. ლუკამ ხელი მომხვია და უნიტაზი ჩარეცხა სანამ თმას შუბლიდან გადმიწევდა. ,, ,, აღარ ვარ ისეთი სექსუალური ხო? " ხმადაბლა გამეცინა. „ეს არ უნდა მომხდარიყო. მე უნდა დამეცავი". ,,ქენი კიდევაც ეს" უნიტაზს დავეყრდენი რო ფეხზე ავმდგარიყავი. ლუკამ წელზე მომხვია ხელები. "იქნებ აბანო დაგვეხმაროს."
"მგონი დავიხრჩობ, თუ ახლა აბაზანაში ჩავწვები" ლუკამ აბაზანაში წყალი მოუშვა ერი ხელით, მეორეთი მე ვეჭირე. ცა ნაცრისფრას იმოსებოდა ნიუ ორკის თავზე. ,,შეგვიძლია ერთად ვიბანაოთ" მითხრა მან. მე გახუმრება ვცადე ,, უბრალოდ ცდილობ რო რამეს გამოკრა ხელი" - ,,არ შეგეხები სანამ ნარკოტიკების ქვეშ ხარ" ,,კაპო მორალით?" (თუ არ გახსოვთ კაპო ქვია მაფიოზური კლანის ლიდერს) ლუკას სახე სერიოზული იყო. "მე ჯერ არ ვარ კაპო. და მორალი მაქვს. ბევრი არა, მაგრამ მაქვს"! ,,უბრალოდ ვხუმრობ" ჩავიჩურჩულე, როცა შუბლი მის შიშველ მკერდს მივადე. მან ზურგიდან მიმიხუტა და ამ მოძრაობამ გულში სითბო ჩამიღვარა. უკან დავიხიე და ფრთხილად მივედი კბილების დასახეხად და სახის დასაბანად. ლუკამ წყალი გათიშა, როცა აბაზანა თითქმის სავსე იყო. ჯერ მე დამეხმარა ტრუსის გახდაში, შემდეგ თვითონ გაიხადა და აბაზანაში ჩამსვა. ერთი წუთით სახე წყალქვეშ ჩავდე, იმ იმედით, რომ ცოტა კიდე გამოვფხიზლდებოდი. ლუკა უკან მომიჯდა და მკერდზე მიმიზიდა. მისი ერექცია ჩემს თეძოზე ვიგრძენი. შეოვტრიალდი რო მისთვის სახეში შემეხედა .მისი ამდგარი ახლა პირდაპირ ფეხებ შორის მქონდა. ლუკას თეძოების პატარა მიჭერაღა სჭირდებოდა და უკვე შიგნით იქნებოდა . ჩაიღრინა და კბილები გამოაჩინ. შემდეგ ხელი ჩაწია და თავისი პენისი ქვემოთკენ გადაწია, ახლა ისევ ჩემს თეძოებთან აღმოჩნდა. "ზოგიერთი მამაკაცი ისარგებლებდა ამ სიტუაციით", - დავიჩურჩულე მე. ლუკას ყბა აუთრთოლდა. „ასეთი კაცი ვარ, არია. თავს ნუ იტყუებ და გჯერა, რომ კარგი კაცი ვარ. მე არც კეთილშობილი ვარ და არც ჯენტლმენი. მე სასტიკი ნაძირალა ვარ." (შენ ჩაქრი ლუკა :დ ) "Ჩემთვის არა." ცხვირი მის კისერს მივაჭირე და მისი ნაცნონი სუნი ჩავისუნთქე. ლუკამ თავზე მაკოცა. "უმჯობესია რომ გძულდე. ნაკლები შანსია, რომ ასე დაზარალდე." რა ვუთხარი მას გუშინ როცა გონებაზე არ ვიყავი? ნუთუ ვუთხარი რო მიყვარდებოდა? ვერაფერს ვიხსენებდი. ,,მაგრმ მე არ მძულხარ" ლუკამ ისევ მაკოცა თავზე. ვისურვებდი, რომ რაღაც ეთქვა. ვისურვებდი ეთქვა, რომ ..."შენ ახსენე რაღაც, რაც გრეისმა გითხრა." მისი ხმა ჩვეულებრივი იყო, მაგრამ დაძაბულობამ სხეულში დაუარა . ,,რაღაცა შენს სისხლამდე გაჟიმვაში" "ოჰ, დიახ. მან თქვა, რომ ტკივილს მომაყენებდი, ცხოველივით მიხმარდი, სისხლამდე გამჟიმავდი, როცა ქორწილის მილოცვებისას მელაპარაკა. საშინლად შემაშინა"მერე წარბები შევჭმუხნე. "ვფიქრობ, იმ ბიჭმა წუხელ თითქმის იგივე თქვა."„სანამ მოვკლავდი, მან თქვა, რომ ერთ-ერთმა ქალმა, ვინც მისგან ნარკოტიკი იყიდა, უთხრა რომ შენ იყავი სამიზნე და ჭკუა უნდა ესწავლებინა . მან ფული გადაუხადა" თავი ავწიე. "როგორ ფიქრობ, ეს გრეისი იყო?"
STAI LEGGENDO
მაფიის ქრონიკები: ,,ღირსებით დაკავშირებული" (წიგნი 1)
Storie d'amoreმაფიის ქრონიკების პირველი ნაწილი. სამყარო სადაც ამერიკის ტერიტორიებს სამი უძლიერესი მაფიის კლანი მართავს. რომანი კი მისი წევრების სასიყვარულო ურთიერთობებზეა. სადაც ბევრი სისხლი, დრამა, სექსი და მკვლელობებია.