11

206 19 8
                                    

״יא 7 תעלו למטוס!״ המורה צעקה במדונה המזוינת שלה. ״אמאלה עוליםםםם״ ליאם צעק בהתרגשות. כן טיול שנתי לפאקינג אמסטרדם. ״בואו נלך בערב לאיזה מועדון״ מיה הציעה. ״ולמה נראה לך שירשו לנו?״ ליהי שאלה. ״לא אמרתי שירשו...״ מיה אמרה בחיוך שובב. ״אויש מיה״ אמרתי וגילגלתי את עיניי. ״בבקשהההה״ מיה אמרה וחיבקה אותה מאחורה שהיא מניחה את ראשה בין הצוואר לכתף שלי. ״טובטוב״ אמרתי ומיה חייכה חיוך ניצחון. ״יאללה עלו כבר״ ליאם אמר לנו ועלינו למטוס. התיישבתי ליד מיה וליאם לידנו. ״בואו נעשה קצת תמונות לסטורי״ ליאם אומר ומוציא את האייפון שלו. ״חייכו״ הוא אומר ואנחנו צוחקות. ״פאק תמונה נדירה״ הוא אומר, מתייג אותנו ומעלה לסטורי. ״אני עייפה״ אני אומרת למיה. ״כי לא ישנת כל הלילה״ היא משיבה לי. ״בגלל מי?״ אני אומרת וצוחקת. ״לכי לישון סתומה״ היא אומר ואני משעינה את הראש על הכתף שלה.

״והוווו״ כל הכיתה צועקת שהמטוס נוחת וזה מעיר אותי. ״קומי היפיפייה הנרדמת״ מיה אומרת ומנשקת אותי בלחי. ״זה לא מגעיל אותך לצאת עם אישה?״ ילד שאני לא סובלת שואל אותי. ״חשבתי שאתה סטרייט״ מיה עונה במקומי. ״חוץ מזה הית מת לזיין אישה כמוני״ היא מוסיפה ולוקחת את ידי ומושכת אותי משם. ״אני אוהבת אותך מאוד כרגע״ אני אומרת לה והיא צוחקת.

״הגענו למלוןןןןןן״ ליהי אומרת וליאם מחייך אליה. ״אוקיי זה המפתח לחדר שלנו״ ליהי אומרת ומושיטה לי מפתח. ״איזה חרא שלא נותנים לי להיות איתכן בחדר כי אני בן״ ליאם אומר ומגלגל עינייים. ״אמרת לה שאתה הומו?״ ״אני צריך בכלל לומר? לא רואים עליי?״ ליאם שואל ואנחנו צוחקות. ״לא נורא, תבוא לחדר שלנו עוד שעה כזה ומתגנב לבר. ״מי עוד איתנו בחדר?״ אני שואלת את מיה. ״עמית אבל כרגע היא עם רון מזדיינת במילים״ מיה אומרת ואני וליהי צוחקות. ״טוב בוא נכנס״ אני אומרת ופותחת את החדר. ״אני במיטה למעלההה״ ליהי צועקת. ״אל תדאגי אנחנו נצטרך רק מיטה אחת״ מיה אומרת ברמיזה. ״מפגרות״ היא אומרת ואני צוחקת. ״יאללה נתארגן ונלך״

2 Lav? Love? מה זה משנה Where stories live. Discover now