12

189 14 3
                                    

״תשימי לפחות ג׳קט״ מיה מתחננת אליי. ״טוב בסדר״ גילגל י את עיניי ושמתי גקט. ״תודה לאל אני לא רוצה שכל העולם יסתכל על האישה שלי בשימלת מיני שחורה״ מיה אמרה וצחקתי. ״יאללה בואו״ ליאם אמר ויצאנו בשקט מהמלון. ״הזמנתי מונית אוהבת שלי״ ליאם אמר בחיוך. ״יופי״ אמרתי וחיכינו למונית. המונית הגיע. ונכנסו אליה. הנהג אחל לדבר בהולנדית והבטתי בליאם מבולבלת. ״הנהג מדבר אמסטרדמית״ מיה טמרה ואני וליאם התחלנו לצחוק. ״מה יש לכם מפגרים?״ מיה שאלה מובכת. ״הולנדית ינכה במוח״ ליאם אמר בין הצחוק ומיה גילגלה עיניים. ״אותו דבר״ היא אמרה וצחקתי.כיוונתי את הנהג באנגלית לאן לנסוע.
״יש כאן אחלה מוזיקה״ ליאם אמר והתחיל לרקוד וכך גם אני ומיה. ״בא לך לשתות משהו?״ מיה שאלה וחיבקה אותי מאחורה. ״הממ אנחנו עם הכיתה אם יגלו שגם יצאנו בלילה וגם השתכרנו יהרגו אותנו״ אמרתי ומיה גיחכה. ״מה?״ שאלתי אותה. ״סתם את מצחיקה אותי חנונית שלי״ היא אמרה לי וגילגלתי עיניים. ״אני אדקור אותך״ אמרתי לה והיא צחקה. ״מממ תעשי בי כרצונך אישתי״ מיה אמרה וצחקתי.
*******
״קדימה הולכים מפגרים״ אמרתי וגררתי את מיה וליאם איתי למונית. ״אני עייפה״ מיה אמרה והניחה את ראשה על ברכי. ״גם אני״ ליאם אמר והניח גם את ראשו רק על כתפי.
******
״מיטהההה״ מיה צעקה וקפצה למיטה בעייפות. ״בכיינית״ אמרתי ונכנסתי גם למיטה. ״ביחד במיטה?״ מיה חייכה אליי. ״אל תעשי מזה כזה עניין״ אמרתי ומיה החלה לדגדג אותי ואני התחלתי לצחוק בזמן שהיא הניחה נשיקות קטנות על כל סנטימטר בפניי. ״אני אוהבת אותך מאוד״ היא אמרה לי. ״ואני שונאת אותך״ השבתי לה בחיוך מתגרה. ״את מתה עליי״ היא מחאה. ״את לא יכולה בלעדיי״ היא הוסיפה. ״הממ צודקת״ אמרתי והיא נישקה אותי. ״בבקשה אל תזדיינו פה אנחנו באותו חדררר״ ליהי התלוננה מהמיטה למעלה. ״אל תדאגי הילדה הזאת לא תיתן לי כלום כי אנחנו בטיול שנתי״ מיה אמרה והרבצתי לה. ״אחח״ מיה התלוננה וחייכתי. ״יאללה לכי לישון מכוערת״ היא אמרה לי וכיבתה את האור. ״איך קראת לי?״ שאלתי אותה. ״הממ אישתי האהובה הכוסית על והחכמה?״ היא אמרה וחייכתי. ״יותר טוב״ אמרתי. ״והחנונית״ היא הוסיפה וחיבקה אותי מאחורה בכפיות. ״לילה טוב אהבה שלי״ היא לחשה לי אבל כבר נירדמתי.

2 Lav? Love? מה זה משנה Where stories live. Discover now