נכנסתי עם מיה מהר לאולם ספורט, לצערי, המורה היצה באמצע הסבר. "ארי ומיה, תוכלו להסביר לי למה הגעתן באיחור של חצי שעה?" המורה שאלה. "התעוררנו מאוחר" אמרתי. "זה התירוץ? יש לכן חיסור, לכו תעשו עשר הקפות!" היא צעקה ואנט ומיה בלחץ התחלנו לרוץ. "אני כל כך שונאת אותה" התנשמה מיה אחרי הריצה. "כן.. גם אני" אמרתי. ליהי התקרבה אלינו "למה איחרתן באמת?" היא שאלה בגיחוך. "היה לנו לילה עמוס" מיה קרצה. "שתקי" אמרתי אדומה וליהי צחקה. "יש לנו ביולוגיה." ליהי אמרה. "כן, אני צריכה לקחת את המחברות מהלוקר" אמרתי. "גם אני" מיה הוסיפה וליהי הנהנה. החזקתי את היד של מיה והלכנו לכיוון הלוקר. "ארייי אין לי כוחחח" מיה התלוננה וצחקתי. "מה את צוחקתת" היא התלוננה שוב. "סתם" נישקתי אותה נישקה של בקושי שניה כי המנהל התחיל לצעוק."מיה וארי, למשרד שלי." הוא אמר. משכתי בכתפיי והתחלנו ללכת. "אז אתה אומר שאסור לנו להתנשק?!" צעקה עליו מיה. "תקשיב-" הוא התחיל לומר. "סליחה, אבל אם לכל זוג סטרייט מותר להתנשק אז גם לנו" אמרתי בכעס. "אני בעדכם באמת, אבל יש ילדים שמתלוננים, אני מצטער אך תצטרכו להפסיק" הוא אמר. "טוב נמאס לי" אמרתי וקמתי. "תזדיין" אמרתי והוא נשאר המום. מיה קיה אחרי ומהירה בעקבותי. "את אמרת למנהל להזדיין?" מיה צחקה. "כן" אמרתי בעצבים. "אני אוהבת אותך" היא אמרה ונישקה. "אסור לנו" התנתקתי. "לא אכפת לי" היא אמרה וצחקתי.