ဒီေန႔ က Tuesday ပါ ..Yeol ၁ေယာက္ လိပ္စာ ထဲ က အတိုင္း လမ္းေလွ်ာက္ လာ ခဲ့တယ္ ..လမ္း ေလး က ခ်စ္ စရာ ေကာင္း ပါ တယ္ ေတာင္ ေစာင္း လို ေနရာ ေလး မွာ အိမ္ေလး ေတြ ကလည္း အဆင့္အတန္း ျမင့္ တဲ့ အထက္တန္း အလႊာ က လူေတြ ေန တဲ့ ရပ္ကြက္ ဆို ေတာ့ အကုန္ အပ်ံစား ေတြ ပါ ပဲ .. Yeol လိပ္စာ ကို တခ်က္ ျပန္ ၾကည့္ ျပီး ေနာက္ ထပ္ နည္း နည္း ထပ္ သြား လိုက္ ျပီး အေတာ္ အတန္ ႀကီး မား တဲ့ အိမ္ ႀကီး ေ႐ွ႕ ေရာက္ ေတာ့ ရပ္ လိုက္ တယ္ .. ဒီ ေလာက္ ႀကီး တဲ့ သူ႔ ေ႐ွ႕ က အိမ္ ႀကီး ကို Yeol ခဏ ေတာ့ ေငး ၾကည့္ ေန မိ တယ္ ..အိမ္ က လံုးဝ modernize ျဖစ္ ျပီး ၾကည့္ လို္႔ ေကာင္း ပါ တယ္.. ေန ေရာင္ ေအာက္ က အိမ္ ရဲ႕ အျပာ ရင့္ ေရာင္ မွာ ဆင္ ဆြယ္ ေရာင္ ေလး မသိ မသာ ေျပး ေန ပါ တယ္ .. Yeol လည္း ခဏ ေန ေတာ့ လူ ေခၚ bell ကို ႏွိပ္ လိုက္ တယ္ ..ခ်က္ ခ်င္း ပဲ တံခါး က auto ပြင့္ လာ တယ္.. အဲ့ဒါ နဲ႔ Yeol အထဲ ကို ဝင္ လာ ခဲ့ တယ္.. အထဲ ေရာက္ မွ ပို မ်က္လံုး ျပဴး သြား တာ က အိမ္ က အထဲ ေရာက္ ေလ ပို လွ ေလ ပါ .. သံုး ထပ္ ႐ွိ ျပီး မ်က္ႏွာစာ က အကုန္ မွန္ ေတြ နဲ႔ ေဆာက္ ထား တာ ပါ..
" Yeol ..လာ ျပီ လား? ဘာ လို္႔ ေနာက္ က် ေန တာ လဲ ? လမ္း ေတြ ဘာ ေတြ ေပ်ာက္ ေန ေသး လား?" Baekbeom က ဝမ္း သာ အား ရ ထြက္ ႀကိဳ ျပီး အိမ္ ထဲ ကို ေခၚ သြား တယ္
" မ ေပ်ာက္ ပါ ဘူး..ေစာင့္ ေန ရ တာ လား အားနာ လိုက္ တာ..ငါ အခု ေလး တင္ ကိစၥ ေလး ေပၚ လာ လို္႔ ေနာက္ က် သြား တာ ပါ " Yeol ျပံဳး ျပီး ျပန္ ေျဖ လိုက္ တယ္.. အိမ္ ထဲ က အျပင္ အဆင္ ကို လည္း စပ္စု ရင္း ေပါ့.. နံရံ ေတြ မွာ လည္း တကယ့္ နာမည္ ႀကီး ပန္းခ်ီ ဆရာ ေတြ ရဲ႕ လက္ရာ ေတြ ခ်ိတ္ ထား ပါ တယ္" ရပါတယ္ ကြာ.. ငါက မင္း လမ္း ေပ်ာက္ ေန တယ္ ထင္ လို္႕.. အရင္ ထိုင္ ဦး ..Omma ေတာ့ မ႐ွိ ဘူး အျပင္ သြား တယ္.. တခုခု ေသာက္ မလား?"
" အင္း ေသာက္ တာ ေပါ့ " Yeol ျပန္ ေျဖ လိုက္ ျပီး သူ႔ ေက်ာပိုးအိတ္ ကို ခ် လိုက္ တယ္.. Baekbeom လည္း မီး ဖို ထဲ ဝင္ သြား ျပီး Yeol့ အတြက္ ေသာက္ စရာ တခုခု သြား ျပင္ တယ္.. Yeol ထိုင္ ေစာင့္ ေန တုန္း မွာ ပဲ ..
" Hyung.. ခုနက bell သံ ၾကား တယ္ ဘယ္သူ လာ တာ လဲ?" Yeol ့ ေနာက္ က ေန ကေလး သံ ေလး လို ေကာင္ ေလး ၁ေယာက္ အသံ ထြက္ လာ ပါ တယ္ ..ေလွကား ေပၚ က ေန ဆင္း လာ တယ္ ..အက်ႌ က ေခ်ာင္ ျပီး ပခံုး ေတာင္ ေလွ်ာ က် ေန တယ္ ျပီး ေတာ့ ေဘာင္းဘီ က လည္း အတို နဲ႔ တကယ့္ ကေလး လို ပါ ပဲ .. Yeol လည္း အသံ ၾကား လို္႔ Baekbeom ရဲ႕ ညီ ပဲ ဆို တဲ့ အေတြး နဲ႔ ေနာက္ လွည့္ ၾကည့္ လိုက္ တယ္ ..အဲ့ဒီ မွာ ပဲ Yeol မ်က္လံုး ျပဴး ခ်င္ သြား တယ္ ဒါေပမဲ့ ဘာ မွ မျဖစ္ သလို ပဲ ခပ္ တည္ တည္ ေန လိုက္ တယ္