Yeol ၁ေယာက္ ကမာၻ႕ အႀကီး ဆံုး နဲ႔ အလုပ္ အ႐ႈပ္ ဆံုး ျဖစ္ တဲ့ Incheon International airport ရဲ႕ အလယ္ မွာ ရပ္ ေန ခဲ့ တယ္ ..မ်ား ျပား လွ တဲ့ ခရီး သည္ ေတြ ..သူတို႔ ကို လာ ႀကိဳ မယ့္ မိသားစု ေတြ ကို ေစာင့္ ေန တာ ေတြ ႐ွိ သလို.. ခရီး သြား ဖို႔ အတြက္ flight ကို ေစာင့္ ေန တဲ့ သူ ေတြ လည္း အမ်ား ႀကီး ပါပဲ..ထြက္ ခြာ ဖို႔ အခ်က္ ေပး ေန တဲ့ အသံ ေတြ လည္း ၾကား ေန ရ ပါ တယ္.. အဲ့ဒီ ထဲ မွာ မွ ဒီေန႔ သူ႔ သူငယ္ခ်င္း Baekbeom က California ကို ျပန္ သြား ရ ပါ ေတာ့ မယ္.. အစက Baek ပါ လာ မယ္ ဆို တာ သိ ေတာ့ Yeol လာ ဖို႔ စိတ္ ကူး မ႐ွိ ပါ ဘူး ဒါေပမဲ့ သူ Baekbeom ကို အခု မွ လာ မေတြ႕ ရင္ ေတာ္ ေတာ္ နဲ႔ ျပန္ ေတြ႕ ႏိုင္ မွာ မဟုတ္ မွန္း သိ လို္႔ ေအာင့္ သက္ သက္ နဲ႔ လာ ခဲ့ ရ တယ္..
Baekbeom မ်က္ ႏွာ ေၾကာင့္ ရယ္..သူ႔ အိမ္ အေျခ အေန ေၾကာင့္ ရယ္ သာ မဟုတ္ ခဲ့ ရင္ သူ ဒီလို ေျပာ မရ ဆို မရ ကေလး ၁ေယာက္ ကို tutor လုပ္ ေပး မိ မွာ မဟုတ္ ပါဘူး..
" သြား ရ ေတာ့ မယ္ " သူ႔ flight အခ်ိန္ ကို ေၾကျငာ သံ ၾကား ေတာ့ Baekbeom ေျပာ လိုက္ ပါ တယ္.. ျပီး ေတာ့ သူ႔ ရဲ႕ ႀကီး မား တဲ့ luggage ကို သယ္ လိုက္ တယ္
" Hyung မသြား လို္႔ မရ ဘူး လား?" Baek ႏႈတ္ ခမ္း ေလး ဆူ ျပီး ေျပာ လိုက္ တယ္ သူ႔ hyung သြား ရင္ သူ ျပန္ ျပီး အထီးက်န္ ရ ဦး မွာ မလား..
" Hyung လည္း မသြား ခ်င္ ပါ ဘူး..ဒါေပမဲ့ Baek ရယ္ မသြား လို္႔ မွ မရ တာ.." Baekbeom သူ႔ ညီ ေလး ကို ခပ္ တင္း တင္း ေလး ဖက္ ျပီး ႏွစ္ သိမ့္ လိုက္ တယ္
"ကိုယ့္ ကိုယ္ ကို ဂ႐ုစိုက္ ေနာ္.. Eomma ေျပာ စကား ကို လည္း နား ေထာင္ ေနာ္.. ဆိုး မ ေန နဲ႔.. ေကာင္း ေကာင္း စား..ေကာင္း ေကာင္း အိပ္..စာ ေရာ ေကာင္း ေကာင္း လုပ္ Arraseo? "
" ဟုတ္ ကဲ့ ပါ..အဘိုး အို ေလး က် ေန ပဲ တက်ည္က်ည္ နဲ႔ မၿပီး ေတာ့ ဘူး.."
" Aish ဒီ ကေလး က ေတာ့ Hyung ေျပာ တာ ကို ေသခ်ာ မွတ္ ထား " Omma က ဝင္ ေျပာ ေလ သည္.. ျပီး ေတာ့ Baekbeom ကို ႏႈတ္ ဆက္ ဖို႔ ဖက္ လိုက္ တယ္..
Byun မိသားစု ရဲ႕ ႏႈတ္ ဆက္ ေန တဲ့ moment ကို Yeol ေဘး က ေန ပဲ ရပ္ ၾကည့္ ေန မိ တယ္.. ျပီး မွ သူ ႏႈတ္ ဆက္ ပါ မယ္.. သူ ေရာက္ ကတည္း နဲ႔ Baek နဲ႔ ခပ္ ခြာ ခြာ မွာ ေန မိ တယ္.. Baek ႐ွိ ေန တယ္ လို္႔ ကို မ ေတြး ေတာ့ တာ ပါ..ဒါေပမဲ့ Baek ကေတာ့ ေရာက္ ကတည္း က Yeol ့ ကို မသိ မသာ လွမ္း လွမ္း ၾကည့္ ေန ရ တယ္.. သူ ၾကည့္ လိုက္ တိုင္း လည္း သူ႔ ကို မျမင္ ခ်င္ ေယာင္ ေဆာင္ တာ နဲ႔ ပဲ တိုး ပါ တယ္..