04. First day at School

108 27 6
                                    


ආපු පලවෙනි දවසේ දුකයි, අඬලම තියෙන මහන්සියටයි, Dining Room එකේ වෙච්ච් දෙවලුයි එක්ක Myungeeට දැනුනේ එයාව කරකවලා අත ඇරියා වගේ හැඟීමක්... Room එකට ආපු Myungee  ගහ කපල දැම්ම වගේ ඇදට වැටුනේ මේ හැමදේම හිතේ තෙරපෙද්දී.

@ Morning 

"Jin ඔප්පා මම යනවා....."

   උදෙන්ම college යන්න ලැස්තිවෙලා පහලට ආපු Myungee වටපිට බැලුවේ කවුද ඉන්නේ බලන්න. තාම කවුරුත් පහලට ඇවිත් නැති නිසා එලියට යන්න හදනකොටම Kitchen එකෙන් ආපු සද්දෙ නිසා Myungee Kitchen එකට යද්දි දැක්කේ Jin ඔප්පා Kitchen එකේ ඉන්නව. Dinning table එක ලග හිටගෙන Myungee Jinන්ට කතා කලේ යනව කියන්න..

" Okey Myungee. Go safe.."

Jin ඔප්පට ඔලුව වනල Myungee අනිත් පැත්ත හැරුනේ යන්න..

"Oh! Myungee මේ key එක ගන්න.. ඕක ඔයාගෙ Vehicle එකේ keyඑක.. Vehicle එක ඉස්සරහ ඇති.."

  Myungee යද්දි මූණ ඉස්සරහම හිටගෙන හිටිය Namjoon ඔප්ප Myungeeට Key එක දික් කරන ගනමන් කීව..

   Myungee car  එක දැක්ක ගමන් හොඳටම Shook උනේ සාමාන්‍ය කෙනෙකට මේවගෙ car එකක් ගන්න එක හීනයක් නිසා.. Myungee ආසම පාටින් Ferrari එකක්.. " WOOW" Myungee කටින් පිට උනෙ එච්චරම.. තවත් විනාඩි කීපයක් එහෙම්ම shook වෙලා වගේ Myungee හිටිය තැන එහෙම්ම හිටිය...

 තවත් විනාඩි කීපයක් එහෙම්ම shook වෙලා වගේ Myungee හිටිය තැන එහෙම්ම හිටිය

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


  Suga , J-Hope , Jimin, Tae, JK ඔක්කොලාම පහලට අවේ college යන්න. කට්ටියම දොර ළගට ඇවිත් නැවතිලා බලාගෙන හිටියේ Myungee එයාගේ car එක දිහා බලාගෙන ඉන්න දිහා. හැමෝගෙම මූණුවල හීන් හිනාවක්..  

  ඉස්සරහින්ම හිටිය JK ප්ටිපස්ස හැරිලා අමුතු look එකක් දාලා එක අතක් Pocket එකේ දාගෙන අනෙත් අතින් Key එක කරකවනගමන්, Myungee ලගට ගිහින් කරට තට්ටුවක් දානකන්ම මේ කෙල්ල කටත් ඇරගෙන හිටිය විදිහටම තාම ඉන්නව. මේක දැකල JK පොඩි හිනාවක් ගියෙ නැතුව නෙවෙ.. " So Sweet " JK හිතින් හිතුව. JKහිතපු එක J-hope ට ඇහුන නිසා කොල්ල කින්ඩි හිනාවක් එක්කම Jk කරට තට්ටුවක් දාගෙනම යන්න ගිය. කෙල්ලගෙ උරහිසේ අත තියාගෙන හිටපු JK උරහිස උඩින්ම Car එක ඔලුවෙන් පෙන්නුවෙ නැගල යන්න කියල.. Myungee Car එකට නැගලා Start කරද්දිත් Suga, J-hope, Jimin, Tae එයාලගෙ Wrangler Jeep එකට නැගල හිටියේ JKයි, Myungeeයි එනකන්. JK එයාගෙ Lamborghini එකට නැගලා start කරනවත් එක්කම, කට්ටියම ගෙදරින් පිටත් උනේ College යන්නයි.  Sugaලයි JKයි College එකට ඇවිල්ල Car Park එකෙන් Vehicles නවත්තල බැස්සටත් පස්සේ තම Myungee එතෙන්න අවේ...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 27, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ℍ𝕠𝕦𝕤𝕖 𝕆𝕗 𝕍𝕒𝕞𝕡𝕚𝕣𝕖𝕤Where stories live. Discover now