Namjoon ( RM ) Gangwan හි දැනට වසර දෙකක් පමණ ජීවත් වේ.. Doldam රෝහලේ දැනට සේවය කරන අතර ඔවුන්ගේ ප්රධාන වෛද්යවරය බවට ඔහු පත්ව සිටී. සතවර්ශ දෙකකට අධික කාලයක් පුරා ඔහු සාර්ථක වෛද්යවරයකු ලෙස රැස් කරගත් ධනයත් සමග hundai Palisade SUV රථයක් මිලදී ගන්නා ලද්දේ සාමාන්ය මනුෂ්යයකු ලෙස ජීවිතය ගතකරමිනි.
Dr. Kim සාමාන්ය මනුෂ්යයන්ගෙන් වෙනස් වූ අයෙකි. ඔහු වැම්පයරකු වේ. වැම්පයරකු විමට පෙර මිනිස් ජීවිතයේදී ඉතාමත් කරුනාවන්ත අයෙකු වූ ඔහු Vampire Hunter පෙලපතකින් පැමිණි අයෙකි. පියාගෙන් පසු මෙම වැටලීම් Namjoon විසින් බාරගන්නා ලදි.
මෙම වැටලීමේදී දිනක් වැම්පයරකු පහරදී ලේ ගැලීමක් සිදුවිය. පසුව Namjoonගේ වේදනාකාරී පරිවර්තනයෙන් පසු වැම්පයරකු ඉස්මතු විය. මෙම පරිවර්තනය නිසාවෙන් සියදිවි නසාගැනීමට කෙතරම් උත්සහ කලද එම උත්සහයන් සියල්ලම අසාර්ථක විය.
කෙතරම් රුධිරය ආසාවකින් සිටියද අවසානයේදී වනයේ ගල්ගුහාවක සැගව සිට මුව රංචුවකට පහරදී පෝෂණය විය. මෙම සියවස් දෙක තුලදී රාත්රි කාලයේදී ඉගෙනගත් අතර ඔහුගේ මෙමෙ සූක්ෂම අධ්යයනයේ ප්රථිඵලයක් ලෙස දක්ෂ වෛද්යවරයකු විය.
නවසීලන්තයේ වෛද්යවරයකු ලෙස එකල සේවයේ සිටි ඔහු , Hokitika හී ප්රාදේශීය වෛද්යවරය ලෙස පත්ව සිටින කලදී ගසකින් වැටී කකුල කැඩී තිබීම නිසා Jin නම් තරුණයට ප්රතිකාර කිරීමට සිදුවිය. ඔවුන්ගේ හමුවීම කෙටි උවද ඔවුන්ට ශක්තිමත් අන්යොන්ය ආකර්ෂණයක් දැණුනි.
මේ වනවිට Dr.Namjoon හට තනිකම තදින්ම දැනුනු අතර තමාගේම සහකරුවෙකු නිර්මාණය කිරීම ගැන සලකා බැලීමට පටන්ගන්නට විය. ඔහු පිලිකුල් කල ජීවිතයට සමාන වෙනත් කෙනෙකුට ශාප කිරීමට අදහස් කලහ.
මෙකල නවසීලන්තයේ ඉන්ෆ්ලුවෙන්සා වසංගතය අතරතුරදී Namjoon රාත්රි සේවයේ යෙදී සිටින විට J Hope සහ ඔහුගේ මව වසංගතය හේතුවෙන් මියයාමට ආසන්නව සිටින විට මවගේ අවසාන ඉල්ලීම වුයේ කෙසේ හෝ තම පුතු සුව කරදෙන ලෙසයි. Namjoonගේ තනිකමත්, J Hope ලෝකයේ තනිවී සිටින නිසත්, මියයන බව දන්නා නිසත් ඔහු J Hope වැම්පයර්වරයෙකු බවට පත්කොට ඔහුගේ ගිවිසුමට ඇතුලත් කරගන්න ලදී.
කාලය යාමේදී එක් දිනක මියයාමට සිටින පුද්ගලයෙකු වෙතට ඔහුව ගෙන්වන ලදි. මෙම පුද්ගලයා තම පවුල අහිමි වීම නිසා සියදිවි නසාගැනීමට ගත් උත්සහයක් අසාර්ථක වී පැමිණ සිටි අතර මෙම පුද්ගලයා දුටු Namjoon පුදුම වන්නේ මීට බොහෝ කලකට පෙර ගසකින් වැටී කකුල කඩාගෙන පැමිණි තරුණය වූ Jin එහි සිටි නිසාවෙනි. මෙවැනි අවාසනාවන්ත දේකට මුහුණ දීමට සිදුවීම පිලිබද පසුතැවීමක් ඇති වූ හෙයින් namjoon, Jinගේ ජීවිතය බේරා ගැනීමට ඔහුව වැම්පයර්වරයෙකු බවට පත්කරන ලදි.තවත් Namjoon පුදුම කරවමින් Namjoonගේ තීරණය ගැන Jin කලබල නොවීය. ඒ අනුව Jinද Namjoon ගේ ගිවිසුමට ඇතුලත් විය.
පසුව තම නිවසේ පුද්ගලයන්ගේ හිරිහැර වේදනාවන්ට මුහුණ දී මරණාසන්නව සිටි Sugaව, Namjoon හමු වූ මුල් අවස්ථාවේදී අතහැර දමා යන්නට සිතුවත් පසුව ඔහුවද වැම්පයර්වරයෙකු බවට පත්කලේය. දිනක් Suga දඩයම් යෑමේදී සතුන්ගේ ගොදුරක්ව සිටි Jung Kook , Namjoon වෙත ගෙන ආවේ උපකාර බලාපොරොත්තුවෙනි. ඒ අනුව JKද වැම්පයර්වරයෙක් බවට පත් කොට Namjoon ගේ ගිවිසුමට ඇතුලත් විය.
namjoon සියලුදෙනා සමග Gangwon ආ මුල් කාලයේදීම Jimin හා Tae ඔහු වෙත පැමිණි අතර ඔවුන් නිවුන්නන් මෙන් සිටින ලෙස ඔවුන් දෙදෙනාට උපදෙස් දෙන ලදී. මේ ආකාරයෙන් Namjoon විසින් පවුලේ සාමාජිකයන් නිර්මාණය කල පසු මේ සියලුම දෙන Kim ගිවිසුම තුල මුද්රා කරන ලදි.
__________________________________
ගොඩාක් අඩුපාඩු ඇති මගේ කතාවේ... ඒකට මම සමාව ඉල්ලනව ඔයාලගෙන්... මම පුළුවන් තරම ලස්සනට කතාද ලියන්න උත්සහ කරනව... කතාවත් එක්ක දිගටම ඉන්න කියල ඉල්ලනව... 💜
YOU ARE READING
ℍ𝕠𝕦𝕤𝕖 𝕆𝕗 𝕍𝕒𝕞𝕡𝕚𝕣𝕖𝕤
VampireIt focuses on the development of a personal relationship between Myung-Gee and vampire Jung Hoseok ( J Hope ), and the subsequent efforts of J-Hope and his family to keep Myung -Gee safe from a separate group of hostile vampires. Sinhala Fiction Ba...