Ada yang tanya bila Hyunjin nak jumpa Sunwoo ಠ_ʖಠ sabar la u..🌹
•
•
•
•" Kau bagitahu aku benda ni hanya untuk aku lepaskan kau atau apa ? " Soal Sunwoo sambil mencengkam kuat rahang Youngmin.
" A-aku cakap benda betul. Dia yang suruh kami buli Sunyeong supaya dia depress , stress dan reputasi dia menurun "
Sunwoo melepaskan cengkamannya kasar.
" Kenapa kau bagitahu aku ? "
" SEBAB KAMI TAK BERSALAH ! SEMUANYA SALAH HYURIN ! DIA YANG SURUH SEMUA-"
pang !
Youngmin menggigit bibir bawahnya menahan rasa sakit di pipi yang baru sahaja dilempang oleh Sunwoo.
" Kau ingat , kau bagitahu benda ni , aku akan lepaskan kau ? Hayoung , Hyun Ae dan Yonhae dah mati. Jadi jangan berharap kau hidup esok "
Sunwoo terus mencapai telefonnya yang terletak di atas meja , dan mendail nombor Wooyoung.
drrtt drrtt..
" Ha , ada apa ? "
" Suruh budak budak aku tangkap Hyurin sekarang "
" Kau agak agak la gila. Sekarang pukul 9 malam kut "
" Kau fikir aku kisah ? Aku nak Hyurin sekarang ! "
" Okay ! sabar ! nanti aku suruh budak budak kau tangkap budak perempuan tu "
-end call-
Sunwoo berdecit. Wajahnya merah menahan amarah yang semakin membuak.
ting !
Sunwoo menatap layar screen telefonnya. ada mesej yang baru masuk. dari Jeong Yunho.
Yunho
|Sunwoo
|Aku baru dapat satu
maklumat penting dari
hospitalApa dia ?|
|Kim Sunyeong mati
bukan hanya sebab oxygen
drop
|Tapi ada orang yang buatMaksud kau?|
Kau nak cakap yang|
ada orang cabut alat pernafasan
Sunyeong ?|Lebih tepatnya gitu
Cari tahu siapa|
yang buat benda ni
Aku nak tahu secepat mungkin||Okay. Anything , aku
update
read-
Sunwoo menghela nafas. Pandangannya teralih pada Youngmin semula.
" Kau rasa siapa yang akan buat benda ni ? "
Soal Sunwoo lalu menunjukkan perbualan antara dirinya dan Yunho pada Youngmin.
" Setahu aku.. yang benci Sunyeong cuma Hyurin " jawab Youngmin dengan kepala ditundukkan.
" Maklumat kau ada yang berguna. Tapi tak menguntungkan diri sebab nanti akhirnya kau akan mati juga " Sunwoo mengeluh ringan. Dia simpan semua peralatan tajam yang digunakan untuk membunuh ditempat asalnya semula.
YOU ARE READING
My Psycho Husband !¡ ᵏⁱᵐˢᵘⁿʷᵒᵒ TBZ [DISCONTINUED]
Random"Prinsip aku simple. Kau langgar, kau dapat hukuman" ❥ᴍᴀʟᴀʏ ꜰᴀɴꜰɪᴄ ❥ᴋɪᴍ ꜱᴜɴᴡᴏᴏ ᴛʜᴇ ʙᴏʏᴢ