happy reading♡
•-•
" Eomma ! Seonu dengan adik nak main kat taman boleh ? " Soal seorang anak kecil yang baru berumur 10 tahun.
Wanita yang dipanggil eomma tersenyum manis. Kemudian mengusap lembut kepala anak lelakinya , kim sunwoo.
" Boleh sayang , tapi seonu kena jaga adik elok elok okay ? "
" Okay eomma "
" Eomma nak masak kat dapur , adik ada dalam bilik. Jangan main jauh jauh ya ? Bahaya "
" NAE ! "
Sunwoo yang baru berumur 10 tahun itu segera menuju kebilik adiknya. Kim Sunyeong yang hanya berbeza 4 tahun dengannya.
“ Uyeong ! Jom main kat taman "
Sunyeong yang sedang bermain dengan anak patungnya terhenti. Kemudian menatap abangnya dengan tatapan bebinar.
" NAK ! NAK MAIN TAMAN DENGAN ABANG ! " Ujar Sunyeong.
" Jom ! "
Sunwoo menggenggam tangan Sunyeong.
Sesampai di taman , Sunyeong langsung menuju ke buaian. " Abang ! Uyeong nak main buaian "
Sunwoo datang mendekati Sunyeong. Kemudian menggendong Sunyeong supaya memudahkan untuk adiknya duduk diatas buaian.
" Ready ? "
" Ready !! "
Sunwoo menolak buaian itu perlahan. Sunyeong menggerakkan kakinya untuk mengimbangi buaian.
Hampir 10 minit bermain buaian , salah seorang rakan Sunwoo datang mendekatinya.
" Seonu "
" Eo ? Jihoon ?"
Sunwoo berhenti menolak buaian dan secara perlahan buaian itu terhenti.
" Seonu , jom main bola " ajak Jihoon , rakan sunwoo.
" Bola ? "
Jihoon mengangguk. " Ada Yoshi , Jaemin , Njun , Junkyu , Seungmin , Hyunjin , Bomin , Sanha , Felix dengan Baejin ! "
Sunwoo menoleh kearah adiknya. Sunyeong senyum kemudian mengangguk. Membenarkan abangnya bermain bersama temannya.
" Adik tak apa kalau abang tinggal ? " Soal Sunwoo.
" Abang tak tinggalkan adik la. Abang kan main bola je ? "
YOU ARE READING
My Psycho Husband !¡ ᵏⁱᵐˢᵘⁿʷᵒᵒ TBZ [DISCONTINUED]
Random"Prinsip aku simple. Kau langgar, kau dapat hukuman" ❥ᴍᴀʟᴀʏ ꜰᴀɴꜰɪᴄ ❥ᴋɪᴍ ꜱᴜɴᴡᴏᴏ ᴛʜᴇ ʙᴏʏᴢ