52.

1.1K 53 0
                                    

Lia
08.22. Csütörtök 18:23

Éppen megyünk apa után kocsival és a Lando vezet. Elég messzire kell vinni a kocsit, már lassan a Szlovén határnál vagyunk, eddig 1 órát jöttünk, de gyanítom, hogy visszafelé sokkal gyorsabb lesz. Végül apa bekanyarodik egy házhoz, ahol elég jó kocsik álnak az udvarban, de tátott szájjal nézik hogy milyen kocsival érkeztünk. Apa odamegy a csávóhoz aki, szereli a kocsikat és elindulnak a kocsi felé, régóta ismerem Petert és Gabet, tesók és közösen münködtetik ezt a műhelyet.
-Eltudnátok dobni létszi engem is apádhoz?-kérdezi tőlem Peter.
-Persze, gyere!-mondom neki és apa meg ő is bepattannak a Lambo hátsó üléseire.
-Beszélsz angolul?-kérdezem tőle.
-Aham, emelt színtű nyelv vizsgám van!-mondja mögöttem. Apánál szerintem egykorú, de lehet van pár év különbség.
-Tudod ki ő?-mutatok Landora és kijár a kertből.
-Aham!Te vagy az egyik kedvencem! De nyugi nem foglak zaklatni, gondolom egy pár ember megrohamoz néha és most kikapcsolódnátok!-mondja megértően.
-Apa képzeld, Landot felkeresték tegnap, hogy vezessen a hétvégén pár kört az egyik rallys kocsival-ujjongok és tapsikolok örömömben.
-Úristen, de jó neked, minden álmom, hogy én is versenyezhessek, csak nincs elég pénzem megvenni a kocsit!-mondja apa én pedig fordítom Landonak.
-Majd vezethetsz egy kört ha szeretnéd!-mondja Lando.
-Azt mondja, ha szeretnéd átad egy kört! Már vezetett ilyet, még versenyzett is!-mondom neki és el sem hiszi amit mondok.
Lando kihajt a faluból és nagy gázt ad és egyből 160 km/h-val megyünk és apa mondja az utat, hogy merre kell menni én meg fordítom le neki. Azt is mondom neki h rövid e vagy hosszú e a kanyar, hogy tudja , hogy milyen sebességgel menjen bele a kanyarba.
-Ti is kijöttök? Még jönnek jó páran!-mondja Peternek apa.
-Aham, kinézünk!-mondja.
-Apa majd , ha szeretnéd ezt is vezetheted! Itt marad majd! Habár most ezzel megyünk majd fel a reptérre és otthagyom, mert majd vasárnap este mi jövünk vissza Beevel, mert kezdődik a kibaszott iskola. De utánna végig nálam lesz!-megkapaszkodom az ajtóba, mert egy éles kanyar következett és Lando nem arról híres, hogy korán fékezik.
-Örömmel! Ígérem, nem fogom összetörni! -mondja lelkesen.
Megérkeztünk apának a telepére, kiszállnak hátúlról az utasok.
-Megtiszteltetés volt! Akkor majd találkozunk hétvégén!-köszön el Peter és kezet fognak Landoval.
-Mikor jöttök haza?-kérdezi apa.
-Öhmm, nem tudom, most elmegyünk Bexel kajálni, utána meg felmegyünk a lakásba, hogy ne zavarjunk titeket!
-Ki az a Bex?
-Max és Bee! Én találtam ki!
-Gondoltam! Egyébként jöhettek hozzánk is!
-Jó lesz a lakás, gondolom Beeék nem akarnak majd 45 percet utazni éjszaka, szóval ott alszunk majd!
-Hát jól van! Akkor majd később beszélünk! Sziasztok!-elköszönünk és elindulunk az étterem felé, ahol foglaltam asztalt.

20:29

-Mikor érkezik meg a felszerelésünk?-kérdezi Max.
-Elvileg holnap, Charlotte egyből feladta őket, elvileg tök drága volt!-mondja Lando neki.
-Uhh én már nagyon várom! -mondom  és odabújok hozzá, miközben megyünk ki az étteremből a kocsihoz. -Akkor jöttök utánunk? -kérdezem és megindulok a vezetői oldal felé, de egy ismerős hang szólal meg a hátunk mögött. Mindenki megfordul, amikor kimondja Lando nevét.
-Nicole?-kérdezi egyből Bee.
-Bee?-kérdez vissza az osztálytársunk. Ő az egyike a normálisabb embereknek, de igazából nem nagyon rajongunk érte.
-Szia!-köszönök neki, miközben Lando továbbra is átkarol.
-Úristen, tudtam, hogy te vagy az a lány! A Tv-ben annyira nem mutatták az arcodat, de gondoltam, hogy te vagy! Megismertem a karkötődet!-mondja Nicole.
-Te vagy az egyik kedvence!-mondom Landonak.
-Ha nem zavarok, kérhetek egy képet?-kérdezi Nic.
-Persze!-mondja Lando és odamegy hozzá, és Nictől elveszem a telefont és csinálok róluk egy képet.
-Max, tőled is kérhetek?-kérdezi. Max egyből odamegy és csinálok róluk is egy képet. Ezt még meg kell szoknom! Még mindig nem hiszem el, hogy egy ilyen ember mint Lando Norris velem van és mindennél jobban szeret. Ha akkor nem vagyunk jókor jó helyen akkor most én is csak egy rajongó lennék aki képet kér és elájul, hogy milyen jól néz ki ez a pasi.
-Akkor majd a suliban!-köszönök el tőle és mindenki bepattan a kocsiba. Most a lányok vezetnek, mert a fiúk már ittak, de a lakásba mi is iszunk pár koktélt majd!

Lando
20:50

Nem rég érkeztünk meg Lia nagyszüleinek a lakásába, látszik, hogy Lia rendezte be, mert minden megegyezik az ízlésemnek.  A lányok éppen koktélokat csinálnak, mi meg Maxel átbeszéljük, hogy szombaton, majd körbemegyünk a pályán. Nem merem gyalog bekockáztatni, mert elvileg már menni fog pár autó és nagy lesz a közönség és nagy valószínűséggel lesznek rajongóim is, főleg, hogy már minden portálon megjelenítették, hogy én is ott leszek. Lia nagymamája mondta, hogy a tv-ben is bent volt.
-Majd holnap felhívom a csávót, hogy akkor mi hogy legyen, aztán akkor majd meglátjuk!-mondom Maxnek.
-Majd holnap elmegyünk golfozni?-kérdezi.
-Persze! Baby holnap elvihetem a kocsid? Szeretnénk golfozni!-felállok és szembe állok vele a pult másik végébe.
-Persze! Majd megyek az Audival, akkor!-mondja és belerakja a szívószálakat az italokba.
-Hova mész?-kérdezem. Nem válaszol csak mosolyog, mint egy rossz kislány. -Úristen, mit csináltok?-kérdezem.
-Megbeszéltük, hogy holnap tetoválást csináltatunk!-mondja és Beevel titkos kézfogást csinálnak.
-Milyet?-kérdezzük egyszerre Maxel.
-WE ARE THE SAME, BUT DIFFERENT! Egyformák vagyunk, mégis különbözőek. Nagyon sok mindenben hasonlítunk, de ugyan annyiban különbözünk. -mondja Lia
-Ahww, ez tök cuki! És nagyon igaz rátok! Te őrült vagy és vannak idegkitöréseid, de mégis kedves és nagylelkű vagy. Bunkó az ismeretlenekkel vagy, de akiket ismersz és szeretsz, azokkal nagyon cuki vagy.-mutat Liára Max.-Te meg nyugalmas vagy nincsenek idegkitöréseid, inkább magadban örjöngsz. Te az idegenekkel vagy kedves és akiket ismersz és szeretsz, azokkal vagy bunkó, de mi ezt tudjuk és nem vesszük magunkra.-állapítja meg Max.
-Wow, ezt nagyon jól látod! Meg az ízlésünk is teljesen más!-teszi hozzá Lia.
-És hova?-kérdezem.
-Én a jobb csuklómra.-mondja Lia.-Én is szerintem!-Bee is egyezik bele.
Én is tök szeretnék, de anya nem engedi meg. Meg tuti összeszarnám magam a fájdalomtól, nekem nagyon alacsony a fájdalom küszöböm, de csak ilyen tűknél van ez. Tök furcsa, hogy minden versenyen rengeteg G-t viselek el és azt nagyon jól bírom, te viszont ha vért vesznek attól kész vagyok, nem bírom elviselni. Szóval a tetkó még várat magára, majd , ha lesznek gyerekeim akkor az ő nevük, vagy valami velük kapcsolatban biztos rám kerül, de még odébb van az.
-Baby meg a Ramost is meg fogom csináltatni, tudod amit mutattam képet, azt a mandalás szerűséget!-mondja Lia és eszembe is jut.
-UUU az nagyon fasza! Már várom, hogy hogy fog kinézni!-elveszem a koktélomat amit nekem készített és leülünk a kanapéra és mindenki mesélni kezd az itt töltött eddigi idejéről.

Pénteken érkezik a következő rész! Tiktokra került ki egy új videó, amiben elárultam egy fontos információt, a következő könyvel kapcsolatban, ha gondoljátok nézzétek meg! lj0407wattpad ezen a néven tudjátok megtalálni! Nagyon szépen köszönöm, hogy ennyien olvassátok a storyt, nem tudjátok elképzelni, hogy mennyit jelent ez nekem! Örülök, hogy tetszik nektek! Legyen csodás reggeletek/napotok/estétek!!

Savior -Megmentő     1.Where stories live. Discover now