2.1 - Independence Day Recreation

1.1K 67 10
                                    

Note - It Is After The Scene Where It Has Shown That A Goon Had Hit Pushpa Ji And AnuSeena And Vyom Know That They Are Childhood Friends...

One Goon Hit Pushpa Ji... And Then Our Hot, Dashing, Handsome Anubhav Take The Entry...

He Goes To The Place Where Pushpa Ji And Cheetosh Are There... And Kicks The Goon By Saying That....

Anubhav - Meri Maa Jaisi Pushpa Ji Ko Maara Tune.... Itni Himmat Aagayi.... Main Kuch Bhi Bardash Kar Sakta Hu Lekin Koi Mere Parivaar Ko Aach Puhuchaaye... Woh Nahi Kar Sakta.... (Remember Anubhav Has Not Worn Anything In His Eyes To Protect Himself)

Everyone Was Shocked Listening Anubhavs Voice Specially KarEena... But They Left This Thought For A While And Continued Fighting... Anubhav Fights With Few Men But Then Gets Unconsious Due To The Smoke As It Has Gone Into His Eyes.... After The Fight Ends, The Men Who Were Making Shoes Came And Tells That The Total Number Of Shoes Are Made... Karishma Then Remembers About Anubhav....

Karishma - Abhi Anu Bhaiya Ki Aawaz Aayi Thi Na??

All Look Towards Her Who Is Busy Searching Anubhav... Karishma Spots Anubhav At The Corner Of Mahila Police Thana...

Karishma - Anu Bhaiya.... (Loudly)

Karishma Goes To Him And Starts Shaking Him While Crying....

Karishma - Anu Bhaiya.... Anu Bhaiya.... Aankhe Kholiye Na.... Dekhiye Aapki Behen Aapko Bula Rahi Hai.... (Starts Cring Bitterly While Keeping Her Head On His Chest)

All Were Dumbfounded Especially Haseena....

Karishma - Aee Cheete!! Yaha Aa....

Cheetah Comes...

Cheetah - Ji Madam...

Karishma - Hume Madad Kar Anu Bhaiya Ko Uthane Mein....

Cheetah - Nahi Madam.... Hum Inko Nahi Uthaenge.... Inka Yehi Hona Chahiye....

Karishma - Ee Tum Kya Keh Rahe Ho Ha?? (Angrily)

Cheetah - Jo Inhone Haseena Di Ke Saath Kiya Na Uska Hi Anjam Hai...

Karishma - Ab Toh Tumko Sara Sach Baatana Hi Padega...

Pushpa Ji (Coming In Front) - Konsi Sach Ki Baat Kar Rahi Hai Aap??

Karishma - Wahi Sach Jiski Wajah Se Anu Bhaiya Jan Bujh Kar Sagai Mein Nahi Aaye...

Santosh (Coming In Front) - Toh Bataiye Na...

Karishma - Toh Suniye... Aur Ha Maddam Sir Aap Achche Se Suniyega.... (Then Karishma Tells Them About Their Conversation In HQ On The Engagement Day)

All Were Shocked And Some Tears Were In Everybodys Eyes Except Haseena As Tears Were Uncontrolabely Falling From Her Eyes... She Comes Near Anubhav And Sits Down...

Haseena - Bandar Pls Mere Liye Uth Jaa Na... (Crying) Cheetah Chaturvedi Inhe Uthaiye Aur Jeep Mein Daaliye...

Karishma - Koi Jaroorat Nahi Hai Maddam Sir... Hum Le Jaayenge Apne Bhaiya Ko Aap Rahiye Thane Mein...

Haseena - Yeh Aap Kya Keh Rahi Hai Karishma Singh??

Karishma - Sahi Keh Rahe Hai Maddam Sir... Abhi Aap Humse Baat Karke Tme Nahi Bigade Mujhe Jane Dijiye....

Haseena - Nahi Karishma Singh Hum Bhi Chalenge Aapke Saath....

Karishma - Koi Jaroorat Nahi Hai Maddam Sir... Hum Chale Jayenge....

Haseena - Ab Aap Kuch Aur Nahi Kahengi Karishma Singh Yeh Aapko Aapke Anu Bhaiya Ki Kasam... Hum Bhi Chalenge Aapke Saath... Thats Final...

Karishma - Thik Hai Maddam Sir.... Chaliye Hum Anu Bhaiya Ka Kasam Nahi Tod Sakte....

All Except Kareena - Hum Bhi Chalenge....

Haseena - Nahi Aap Log Yahi Rukiye... Hum Jaate Hai....

Pushpa Ji - Maddam Sir Aaj Anu Ne Hume Maa Kaha Toh Ek Maa Ka Farz Toh Banta Hai Na Uske Saath Is Wakt Mein Rehne Ki...

Haseena - Thik Hai Chaliye.... Cheetah Aur Santosh Aap Dono Yahi Rukiye....

Cheetosh - Thik Hai Maddam Sir...

Haseena And Karishma Took Anubhav To The Jeep And Kept Him At The Back.... Haseena And Pushpa Ji Sit At The Back With Anubhav... Haseena Is Still Crying... Pushpa Ji Is Making Her Quiet... Karishma Had Made The Car Speed And Reached The Hospital.... Anubhav Was Taken To The OT... Pushpa Ji Was Praying To God... KarEena Were Crying Silently....

Doctor Came Out After Sometime After Checking Anubhav....

KarEena Went To Him....

KarEena - Doctor Kaise Hai Hamare Anu Bhaiya/Anubhav??

Doctor - Dekhiye Unke Body Ke Andar Bahut Hi Khatarnak Gas Hai Aur Woh Badta Jaa Raha Hai Unke Body Mein.... Abhi Woh Danger Se Bahar Toh Hai Lekin

KarEena - Lekin Kya Doctor??

___________________________________________

To Be Continued....

Kuch pal saath saathजहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें