1.3 - AnuSeena Blind Romance

1.2K 82 32
                                    

AnuSeena Go To Haseenas Room And Switch Off The Light.... And Vyom And Karishma Tie The Blindfold On AnuSeenas Eyes And Turn Then Around So That They Get Confused About The Place Where They Are Facing.... All Went Outside Except AnuSeena And Closed The Door Of The Room.... AnuSeena Start Finding Each Other.... Sometimes Haseena Gets Takraaying (Ab Meri English Itni Bhi Achchi Nahi Hai Agar Kisi Ko Pata Hai Ise English Mein Kya Bolte Hai Pls Bataiye😅😅) With Some Object Or Other And Sometimes Anubhav.... After Many Tries, They Found Each Other And Then Sabko Pata Hi Hai Ki Gate Band Hai Aur Lights Dim Hai Toh Anubhav Ne Socha Ki Mauka Ka Fayda Uthaya Jai Toh Start Kardiya Romance.... Anubhav Started Kissing Her All Over The Face By Pulling Her By Her Waist.... First, He Kissed Her Forehead Then Her Both Cheeks, Then Her Chin And Then Sucked Her Ears And Bit It.... Haseena Moaned... Anubhav Continued His Sweet Tortures... Haseena Was Moaning In Pleasure.... Other People Outside The Room Who Were Waiting For Them To Knock Heard The Moans And They Were Embarrassed Except Santosh (Are Samajh Jao Na Bechari Bahut Masoom Hai😂🤣🤣) Vyom Knocked The Door And Said....

Vyom - Bandar Aur Gudiya Apna Romance Baad Mein Karna Abhi Game Continue Bhi Karna Hai... (Teasing)

Haseena Was Embarrased But Anubhav Didnt Bother And Continued Kissing Her....

Haseena - Ayee Bandar Chod Na Baad Mein Kar Lenge Na Romance....

Anubhav - Ahmmhm (Denying)

And Continued Kissing Her...

Karishma (From Outside) - Bhaiya Ham Ka Keh Rahe The Ki Aap Dono Apna Chalu Rakhiye Aur Ham Sab Jaake So Jaate Hai...

Haseena (From Inside) - N...

Anubhav (Interrupted) - Ha Yahi Sahi Rahega Behna....

Karishma (From Outisde) - Ka Bhaiya Bade Besharam Ho Gaye Ho??

Cheetosh And Vyom Were Enjoying This Scene...

Anubhav (From Inside) - Ab Kya Hi Kare Behna Aapki Bhabhi Ne Hame Aesa Bana Diya Hai... (In Flow - Flow)

Haseena Hit Him On His Chest With Her Hand.... Anubhav Realised What He Said...

Anubhav (Fumbling) - Wo... Woh...

Karishma (From Outside) - Nahi Nahi Bhaiya Bahana Banane Ki Zaroorat Nahi Hai... Sab Samajhte Hai....

AnuSeena Were Embarrased Plus Blushing Hard....

Haseena (In Low Voice) - Bandar Ab Aur Embarrass Hona Hai Ya Chale Bahar...

Anubhav - Ha Chal...

AnuSeena Untied Their Blindfolds And Knocked And Vyom Opened The Door.... They Teased Them A Little And Continued The Game.... This Time Anubhav Rotates The Bottle And It Landed On Cheetah....

Cheetah - Ham Dare Lenge...

Karishma - Ha Toh Ham Denge Dare... Aur Dare Yeh Hai Ki Tum Jisse Bhi Pyaar Karte Ho Usse Propose Karo...

Santosh - Yeh Kissise Pyaar Karta Hai?? (Little Bit Jealous)

Haseena - Ha Karta Hai Na Kyu Cheete??

Cheetah - H... Haa... Karte Hai... (Blushing)

Haseena - Toh Karo Use Propose...

I Forgot To Tell That Santosh Is Sitting Beside Cheetah Only...

Cheetah - Thik Hai... (Reluctantly)

Cheetah Faced Santosh Who Was Being Jealous All The While...

Cheetah - Santuji Ham Na Jab Aapko Dekhe The Tab Hume Pyaar Ho Gaya Tha.... Woh Kehte Hai Na Love At First Sight Wahi Ho Gaya Tha... Aur Hum Na Chahate Hai Ki Humari Har Subah Aapko Dekhne Se Ho Aur Har Raat Ko Aapko Dekhne Ke Baad Soye... I Love U Santuji... Will U Marry Me?? (In One Go Andd Closed Eyes)

Kuch pal saath saathजहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें