➪Opisy Grup

32 2 0
                                    

══✿══╡°˖✧ 🐾Grupa Czystej Krwi🐾 ✧˖°╞══✿══
Tereny
Terytorium tej grupy składa się z lasu mieszanego, który rośnie na ich całym terenie. Gdzie byś nie spojrzał, tam widzisz las i tak jest tam ciągle, nawet w zimę, przez iglaki, które akurat wytrzymują w mroźnych dniach. Koty stamtąd nie musiały się zbytnio wysilać, by robić obóz, bo miały już go zostawionego przez koty z klanów. Jednak i tak coś się wyróżnia w lesie. Jest to oczywiście wielka dziura, gdzie jest obóz grupy, do którego nieprędko można się dostać.
Budowa fizyczna i psychiczna
Koty z tej małej grupki nie mają zbytnio szczególnej cechy charakteru bądź wyglądu i każdy stamtąd jest inny. Niekiedy możesz zobaczyć tam chudego kota, a dzień później całe w mięśniach i bliznach. Jest to po prostu grupa kotów bez ładu i składu, które najprawdopodobniej nigdy nie będą mieć swojej wspólnej cechy.
Najczęstsze kolory futer i oczu
Oj, o ich futrach możnaby opowiadać bez końca. Żyją tam koty wszelakiego rodzaju futra, które jeszcze się nie unormowały i najpewniej nie unormują, przez swoje ciekawe rasy, jakimi są pointy syjamskie, różowe koty brytyjskie oraz inne rasy kotów, porzucone na ulicy przez właścicieli. Z kolorem oczu też jest tutaj ciężko, bo bardzo wiele kotów jest rasowych i niezbyt można tutaj określić najczęstszy kolor oczu.
Najczęstsze imiona kotów
Imiona kotów są tam jednoczłonowe i nie zmieniają się do końca swojego życia. Po prostu, z jakim się rodzisz, z takim umierasz. Jednak nikt nie może mieć takiego samego imienia.
Najczęstsze zwierzyny na terenie
Można tam upolować przeróżne ptaki oraz wiewiórki. Najczęściej jednak poluje się tam na myszy i nornice, które są na ziemi.
══✿══╡°˖✧ 🐾Grupa Czystej Krwi🐾 ✧˖°╞══✿══
══✿══╡°˖✧ 🏔️Grupa Skalistych Gór🏔️ ✧˖°╞══✿══
Tereny
Tereny tam są bardzo górzyste i bardzo strome, przez co niektóre koty giną w górach, lecz teraz takich wypadków było niewiele. Koty tam mają również trochę łąki, na której bardzo często polują. Jednak ich obóz mieści się w środku tych wszystkich gór, gdzie nikt nigdy by nie podejrzewał, że się tam schowali. Mają oni również na swoim terenie Księżycową Jaskinię, gdzie medycy i ich uczniowie kontaktują się z Klanem Gwiazdy. W skrócie ich teren to przeważnie strome góry, skąd można szybko spaść, a na swoim terenie mają święte dla nich miejsce.
Budowa fizyczna i psychiczna
Ich budowy ciała są przeróżne, przez ich bardzo szybkie przegrupowanie w jedną, wielką grupę. Jednak każdy z kotów ma, jedną wspólną cechę. Nikt tam nie jest kotem rasowym, więc nie ma tam żadnych Maine Coinów lub innych takich. Ich charaktery oczywiście są bardzo sprytne i każdy z kotów umie tam, dobrze schować się w cieniach. Mają one również bardzo dobrą pamięć, a ich pazury są niesamowicie długie.
Najczęstsze kolory futer i oczu
Kolory futra mają prawie zawsze takie samo, czyli brązowe, rude, szare lub czarne. Nie zobaczysz tam koloru jasnego, co byłoby tylko i wyłącznie oznaką zakazanego związku. Ich oczy natomiast są zwykle w kolorach zielonych oraz żółtych, a niekiedy nawet w kolorze pomarańczowym.
Najczęstsze imiona kotów
U tych kotów, imiona są bardzo różnorakie, przez ich pochodzenie z wielu klanów. Jedyne co ich łączy to dwuczłonowe imiona (oprócz kociaków), które są najczęściej trochę związane z lasem i naturą.
Najczęstsze zwierzyny na terenie
Na ich terenie roi się od zwierząt takich jak, orły, sokoły bądź węże. Koty jednak nie ryzykują swoim życiem i nie polują na te stworzenia, a bardziej na myszy lub nornice na ich terenie łąkowym.
══✿══╡°˖✧ 🏔️Grupa Skalistych Gór🏔️ ✧˖°╞══✿══

Wojownicy RP. Kres KlanówOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz