liseli

107 3 0
                                    

Artık daha da liseli gibiydim. Ilk gün geçmiş okuluna ve saplarina  alismistim. En azından artık utanmiyordum  ne de olsa okulda bin küsür erkek var . Ben ne olursam olayım bana bakan olurdu. Zihin çalmasiyla  sıraya geçtik ve sonrasında sınıfa çıktık . Derse girdiğimizde sınıfta farklı bir kız daha vardı . Bana rakip olabilecek biri olduğunu hemen anladım.aramizda uyusmayan  bir elektirik  vardı . O beni bende onu hiç sevmemistik. Derslerde beni takip etmeye başlamıştı benimse  derslerden başka hiç biseyim  yoktu. Ne bir sevgili nede bir arkadas ortamın. Tabikide en önemli olan huzurlu bir aile ortamim  yoktu. Ne sirlarimi  paylasabildigim  annem nede koruyucu bir abla  ablam benden daha toy ve korkakti  onu bile ben savunurdum. Bide iki tane kardeşim vardı. Benim kiymetlilerim.hep olgundum  hiç çocuk olamamistim  belkide .... bir insan çocuk olamadiysa hiç birşey olamıyor. Bu yüzden derslerim  okumak ve kurtulmak vardı hedeflerimde  derslerime  çok ozenliydim. Bu yüzden derslerde bile hirsliydi  bana bayan zilli. Ama burs param sadece yol ve yemek ihtiyacimi  karşılıyordu. Bölüm dersim için malzeme  alamıyordum  ve hocalarima  bunu soyleyemiyordum. Sonrasında okulun açtığı bir dukkan vardı burda calismaya başladım okul harici hep dukkandaydim.eve gitmek istemiyordum.babam yoktu ve annem hiç sevemiyordu  beni neden olduğunu çocukluğum boyunca düşündüm. Halbuki zarar verici bir çocuk hiç olmadım  annem erkek gibi bagda  bahçede Ahırda calistirirdi  beni ve yaptığım hicbirseyi  beğenmezdi. Ve bunu sert bir şekilde dile getirirdi. Babaannem  vardı beni çok ama çok severdi  anneme hep kızardı. Beni hep yanında saklardi.

SARISINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin