tehlikeli bir ask

34 0 0
                                    

Yavas yavaş biseyleri asmistik. Artık elimi tutuyor beni opuyordu.senesine girmişti iliskimiz ayrıl barislarla benim telefonum olmadığı için kuzenim den falan mesajlasiyorduk. Mesajlarimiz fazlasıyla erotikti birbirimizi istiyorduk.ama ailemden korkudan ileriye gidemiyordum. Bide o benim aklımı karıştırıyor. Benim ilk çıktığım sayilirdi elimi ilk tutan ilk open evlenmek istiyordum yaşım küçüktü belki ama hayallerim büyük o benimdi. Ama onun olmadığım için o sürekli sorun çıkarıyordu çünkü o aliskindi istediğini almaya ....
Yine bir ayriligimiz da bende okula şarap soktum kolay karıştırdım ve herkes içti öğretmenine varıncaya kadar bende sarhoş oldum en son seni seviyorum karabiber diye okulda dolaşıyordum. Bayan zilli ve bikaç arkadaşımla is birlikcimdi. Hocalar anladı ama hakkımda bir işlem yapmadılar sonraki haftada votka soktum okula artık okulun haşeresi ve en çok vukaati olan bir ogrenciydim ikincisinde içmeden hocaya yakalandim ve bana beş gün okuldan uzaklaştırma cezası verdiler .aileme okuldan kagit gelmeden edinedeki halamin yanına gittim tabi eve kağıt gelince annem tehlike ağzıma sicti. Sonra karabiberle barışık beni birakamamisti çünkü hala istediğini alamamisti. Okul çıkışları nda tenha yerlerde bukusuyorduk ve okadar sevisiyorduk ki sadece ilişkiye girmiyorduk...
Ve karabiber liseyi bitirmek üzere mezun oluyordu öss sınavına girdi yıldız teknik unv kazandı ve artık iliskimizin bittiğini dusunuyordum. Ama o okul dan arta kalan zamaninda herseyi bırakıp benim yanıma geliyordu.bir gün okulun kantinin de telefonla konuşurken sesi gitti bir baktım arkamda sadece seni çok özledim dedi sadece artık okul bile bizim Aşkımıza tanıkti evlenecektik. Ardından kötü haber geldi biz Zonguldak a tasiniyoruz dedi bana ne yapacagimi bilemedim işler umduğum gibi olmadı senden uzak olmaliyim seninde basın derde girer dedi. Sebepsiz ayriligimizi anlayamiyordum. Ve Zonguldak a gitti ama kuzenim den hep aradı beni bende artık stajerlik yapmaya baslamistim orda volkan diye bir kankam vardı bide ali diye yakın bir arkadaşım . Bide bayan zilli tabi buarada karabiber istanbula döndü ve bayan zillilerin evine yemeğe davetliydik. Birlikte gittik .sonra bir sabah bayan zilli nil sana bisey soylicem ama sakın üzülme dedi .Karabiber sana teklif mi etti dedim evet dedi ve netten yazismalarini gösterdi .ölmek istiyordum. Bayan zilli artık kardeşim gibiydi hep birlikteydik. Ve ben ona hep yardimci oluyordum bize kalmaya geliyordu. Aileme kadar biliyordu beni .ve karabiber artık benim için bitmişti. Kendimi kullanilmis aptal yerine konulmuş gibi görüyordum affedemiyordum onlardan çok kendimi bayan zilli ile hala arkadastik sözde o doğru olanı yapmisti ve bana söylemişti herseyi anlatmıştı. Bende bir hırslı o bana bunu yaptıysa bende ona zarar verip canını yakabikirdim onun en yakın arkadaşıyla çıkmaya başladım. Ama fatih sucsuzdu ve beni gerçekten sevdiğini anlayınca ona kiyamadim. Hak etmiyordu bunu ve ona olan biteni anlattım ve ayrıldım ... ve karabiber tekrar benle barışmak istedi. ....

Olayın iç yüzü başkaydı bayan zilli yapmıştı  yapacagini msn den konuşmaları değiştirmiş ve bana öyle göndermişti  aslında karabiber  mahsumdu .... Karabiber bana asıl olanları göndermişti ve ben hata etmiştim  sağcı solcu olaylarıyla alakali sıkıntıları vardı ve benim canımın  yanmasını  istemiyordu.
Bir yandan benim yanımda olmayı istiyordu  bir yandan da buna engel olan durumları  vardı .Ama karabiber  tatliydi.

SARISINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin