zilliden kanka

71 1 1
                                    

Artık zilli benim kankam olmuştu . Canan ise artık hayatımda yoktu aynı sıralarda otursakta  konusmuyorduk. Böyle insanları hiç anlamıyorum arkadaşlık neydi.? Bukadar kolay bitebilir miydi?  Çok üzülüyordum. Yediğim kazıklar ise canimi  yakiyordu. Halbuki benim hoc zararım  yoktu ve hak etmiyordum. Benimde öyle bir yapım vardi  ki haddinden  fazla değer verip sahipleniyordum. Sonuç olarak sevgilim de senelerdir tanıdığım arkadasimda  yalandi. Geç kalınmış bir hayata yeni atilmistim  ve acısı çok kötüydü. Işın en kötü yanında zor günümde  sadece zilli vardı yanımda ve birbirimizle  hiç alasamiyorduk. Siniftaki  herkes aptal ve kullanilmis gözüyle bakiyordu  bana ve bay bodur un arkadaslari  bir sürü konusuyordu. Sınıftan çıkmak istemiyordum.ama Sınıfta da mutlu değildim. Zaten okadar erkek içinde tek başına gezebilecek  bir tip hoc değildim. Yok olmak istiyordum.ve sabah okula gitmeden kuaföre gittim gür saclarimi  üç numara kestirdim. 67 kilo olan kilomu  hiç saymıyorum. Ama zaten benim tek sorunum  popomdu. Oda herkese çekici geliyordu. Kilom  orantısız değildi çay bardağı gibiydim .ince belli gözlerimde masmavi  beyaz tenliydim. Sadece bir tarzım yoktu uzun bir okul eteği  sueterim  ceketim  bakımlı değildim. Okula üç numara saçla  geldim. Herkes şoka girmiş gibiydi. Bana bakiyorlardi. Bense hicbirsekilde  umursamadan  geçtim sırama  oturdum. Ama saclarimin  verdiği bir rahatlık  ve kendinden  eminlik  vardı üstümde artık biseyleri  asmistim. En azından askzede değildim . Artık sadece hırslı biriydim.ve bayan zilli ile iddaa ya girdik . Okulda bi cocuk vardı tam bir ağır abi.siyah uzun montu iki yana uzanan siyah atkisi zayıf ama kalpli  vücudu. Uzun boyu.kalin dudakları bal rengi gözleri çatık  kaslari  değişik biriydi. Zilli bunu kim ayartirsa  bir haftada bir hafta okulda kaybeden kazananin  her ıstedigni  yapacak dedik. Onu ayartana  kadar iki kilo aldım kantin kapisinda  çünkü onların sınıfı kantinin  oradaydı ve ben haddinden  fazla grurluydum. Yine bir gün kantinden  ciktim ağzıma beş tane sakız çenem  zor dönüyor  emin olsun  yanagim  susmisti ve zilli canim gelsene  bir dk dedi ve ben bi baktım karabiber  yanında tamam dedim idaayi  kaybettim  kaç kızım diyorum kendi kendime seni rezil edecek çocuk teklif etti kesin.gider gitmez avucumdaki  sakizlari  karabibere  uzatıp ağzım dolu şekilde nasıl sakız cignermisin  dediğimi anlamış degilim  hadi ben söyledim bişeyler  o nasıl bunu demek istediğimi  anlamisti  ki? zilli ona kas göz yapıp bir gün bekle dedi. Ben hala aptalim  hiç bişey anlamadim  ama.ciktigin varmi ? deyince  ..... He ben mi kimin yok yok hatta istersen olur dedi verdim.ve bir sipsevdi  sakızı alıp iyi ozaman olsun  dedi.ya nasıl bir çocuk bu ya konuşması falan bakislari  kendine güveni  bende ne  vardı ki böyle donanimli  biri bende ne bulabilirdi ki? Artık sevgiliydik  çivi çiviyi  soker  dedim.

SARISINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin