Tm anlamıyla aşık oluyorum galiba çok soğuk dondurucu bakan birine nasıl aşık olunurdu ki gözleri kahve rengi ama ışıl ışıl sadece bakmasını bilmiyordu bence
Sağcı ve solcu olaylarına karışmış. Çok katı bir kişiliği vardı açılması yoktu okulda lakabı şeytan di. Ona böyle bir lakaplı hiç yakışmıyor yada benim bakış açım böyleydi. Neyseki kavgalar dan sonra okulun ağır abisi karabiber kırmızı bir Gülle okula gelmişti . Onu görmeden okuldaki herkez bu durumu konuşmaya başlamıştı. Fakat ben bu konuşmaları duyduğumda çok üzülmustum çünkü o gülü kime aldığını düşünüyordum. Bana aşık olmuş olamazdı ya. Sonra okulun en kalabalık yerinde gülü getirip bana verdi herkes bize bakiyordu. Ve benim kalbim durmak üzereydi aramızda öyle bir duygu yoğunluğu vardı ki konuşmadan bile birbirimizi sevebiliyorduk. Çok eski bir tanıdık gibiydik.o benim hayatımda hep var gibiydi.sinofa sevgi dolu birazda egolari yüksek bir şekilde girdim okulda ona aşık kişi çoktu zilli bile ama o benim di. Zilli bile idaayi kaybetmişti . O beni seçmişti. Derslerini hep takip ederdi okula genelde gelmezdi ama artık hep sabah geliyordu ve okul sırasında oluyordu.beni seviyordu.
Tanıdığım seytanla karabiber arasında çok değişimler olmaya başlamıştı. Sonunun ne olduğunu bilmeden takıldım ona halbuki biz çok zittik birbirimize benim onun gibi birinin yanında yerim bile yoktu.o gerçekten seytandi ve tehlikeliydi. Bana soylemedigi birseyler vardı her sabah okula bir Gülle geliyordu beni seviyordu dokunamiyordu bana gözlerinde bana karşı hep bir kiyamamazlik vardı. Bazen benden uzaklaşmak istiyor bazende iki adım öteye gitmemi istemiyor.bense çoktan kendimi ona kaptirmistim. Ailem görürse öldürür vs bunları düşünmüyordum. O ise sürekli benden ufak tefek şeyler yüzünden ayriliyordu derslerime odaklanamiyorum. Asiksan vede hem iş hem okulun varsa durumun vahim demektir.hele birde sevgilin sorunluysa ve gel gitleri varsa hayat çekilmez oluyor. Okulda bitmek bilmeyen bir kendimi ispatlama çaba vardı zaten hicbirseyi kolay kolay kendime yediremiyordum . Bir gün beden dersindeyiz karabiberi seven bir kız vardı onun için sürekli yalanlar soylemisti ben karabiberle ciktim bana hediyeler alıyordu falan bunu karabiber duygu nerdeyse kızı bir oldurmedigi kaldı gerçi yerinde olsam intaar ederdim o laflardan sonra karabiber çok sert biriydi kadın erkek fark etmezdi onun için . Benden dersinde hoca bana not defterine notlarını yazmayı istedi ve karabibere aşık ola. Kız yani bahar . Zil çalmadan önce ben bunu sevgilisinin yanında biraz ezdim bildiğin baya satastim kavga etmemiz olmasıydı ama yemedi götü . Sonradan ben notları doldururken geldi ve bana bişeyler söylemeye başladı. Hayatının hatasını yaptı. Buna yermisin yemezmizmisin bir giriştim. Kantinden amacıyla teyze vede Siniftaki ler zor ayırdı kızı olduruyordum. Kantinden amacıyla teyze beni zaten çok severdi ler. Onlarda beni savunmak için kızıma naptinda sana böyle yaptı diye çıkıştilar öğretmenim saolsun disipline vermedi oda bana kızım sana box eldiveni alalım sen böyle zorlanıyosun dedi.cunku çok yaramaz biride olsam okulu çok alanda temsil ediyordum atletizm şiir okuma yarışmaları okul sunumları okul dergisi röportajlari hepsinde öndeydim derslerim de iyidi okulun dukkanida bendeydi. Anlayacağınız okul bana bagimliydi. He sevgilim in ayrıcalığı fazlaydi ona karşı okul müdürü bile birsey diyemiyordu bunu anlamiyordum ama onun sayesinde de bir dokunulmazligim vardı.benim için daglari delebilirdi. Beni çok kisitliyordu. Benim için insanlara zarar veriyordu benden üç yaş büyüktü. Karabiber liseyi bitiriyordu artık onsuz napcaktim bilmiyorum. Iliskimiz Bitecekti. Bir gün bir ayriligimiz oldu ve araya başka bir kız girdi gizem diye.ben onun için uzulurken o hiç dusunmemis bile. Işın kötüsü ben bunu bayan zillinin erkek arkadasindan ogreniyorum .değmez nil dedi onun için uzulme ne degmez sen onla yapamazsin başından beri söylüyoruz sana göre değil zarar verir sana onun çevresindeki kızlar gibi değilsin senden fazlasını ister o .Bunları sürekli söylüyorlardi ama bana niye zarar versin niye tehlikeli niye şeytan o bunları onun korkusundan kimse bana soyleyemiyordu. En yakın arkadaşını bile tanıyordum. Annesini ama herkes onu farklı tanıyor gibiydi ben onun içini kalbini görüyordum. Kimseye inanmak istemiyordum. Bana döndüğünde onu affediyordum.ama bana söylediği seni unutmak istiyorum ben sana zarar veririm.zarar vermek istemiyorum . O yüzden seni soğumaya çalışıyorum ama bende senden vaz Gecemiyorum. Diyordu. Bunları bilir ken nasıl kopacaktim ondan onu şeytan yapan ne zarar verebilir mi insan sevdiğine hiç bişey anlamıyorum. Sadece onu sevdiğimi biliyorum.sonra geldi sensiz yapamıyorum dedi ve yine barışık daha yeni el ele tutismaya başlamıştık bana çok tuhaf geliyordu. Ama bana çok yaklasimi vardı herseyden öte hayallerimiz vardı iki çocuğumuz olacaktı erkek olursa mert ali kız olursa eylül olacaktı .bizi hayallrimiz birbirimize çok bağladı .bir gün yine kavga ediyorum korkidorda kimse yok ben söyleniyorum o ise sadece susuyordu. Bi anda dudaklarimdan öptü. O anki şaşkınlığımi hiç unutmuyorum .biri beni dudaklarimdan opmustu. Ki ben erkek gibiydim kimsenin eli elime değmemiş. Ama o beni dudaklarimdan opuyordu ben ise sadece duruyordum onu gebertmeliydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SARISIN
ChickLitDoğuştan sarışın olmakla sonradan sarışın olmak arasında çok fark var emin olun ...:)