CRAVITY SERİSİ #02
༄ Kocan olarak Cravity
༄Park Serim✵
Serim yakınındaki banyoda duş alırken sen yatağınızı toplamakla meşguldün.
Ev işlerine o kadar odaklamıştın ki birinin aniden arkadan beline sarılmasını beklemiyordun. Başta irkildin ancak sadece kocan olduğunu görünce toparlandın.
"Mwoya?" Saçının hâlâ ıslak olduğunu ve sadece bornoz giydiğini görünce sordun. O ise sana aptal bir gülümseme sundu.
"Neden bana öyle bakıyorsun?" dedin ama o daha çok gülümsedi.
"Üzerine bir şeyler giy," dedin ancak yerinden kıpırdamadı ve daha sıkı sarıldı.
"Pekala, ne istiyorsun?" hafif bir merakla kıkırdayarak sordun.
"Yapsak mı?" Sonunda boğuk sesiyle konuştu. "En azından bi denesek?" sözünü bitirdiğinde yutkundun.
"P-paboya!" nerdeyse bağırdın.
Tişörtünü çekiştirirken tatlı bir şekilde somurttu.
"Lütfen~~" dedi sevimlice.
"Çocukça davranmayı bırak!" onu azarladın.
"O zaman bir tane yapalım" diye cevap verdi.
"Zaten bir çocuğumuz var" dedin.
"Öyleyse bir tane daha yapalım," dedi seni ikna etmeye çalışarak.
"O uyuyor" dedin yatağın yanındaki beşiği göstererek. Bebek şu anda mışıl mışıl uyuyordu.
"Sesizce yapalım?" diye fısıldadı.
"Delirdin mi!?" fısıldadın.
"Ses çıkarmayacağız" dedi bu defa yumuşak dudaklarını tüm vücudunun titremesine sebep olan boyun kıvrımına yerleştirdi.
"Aptalca davranmayı bırak! Deli misin?" bağırarak fısıldadın.
"Şimdi bir tane daha yapıcaz" diyerek seni yatağa itti ve üzerine çıktı.
"Ya!" Tekrar bağırdın ama o dinlemedi ve dudaklarını seninkilere bastırdı.
Onu zorlamadın çünkü bu her şeyi daha da kötüleştirirdi.
Pantolonunu yavaşça aşağı indirirken seni aç bir şekilde öpmeye devam etti. Dudakları boynuna inip orayı emdiğinde ağzından bir inilti kaçtı.
Vücudunu sana daha fazla bastırdığında odanın çok sıcak olduğunu fark ettin.
(Senin)Alt dudağını ısırmaya başladığında elleri kalçana indi.
O anın tadını çıkarıyordu taa ki...
Birden...
Bebek ağladı.
Öpüşmenizi kesti ve başını beşiğe çevirmeden önce derin bir iç çekti.
Belli ki senden daha fazlasını istiyor ancak doğru zaman olmadığını biliyor.
"Sana bunun kötü bir fikir olduğunu söylemiştim." hafif bir kıkırdama ile söyledin.
"Yarın Seron'a bakması için Seongmin'i arayacağım. Böylece işimize devam edebileceğiz." dedi göz kırparak üstünden kalkarken. Beşiğe doğru ilerledi ve onu kucağına alıp susturdu.
Yarın?
BEKLE-NE!?
Pabo: Aptal.