Venku už byla tma a budova byla kompletně vylidněná, takže na chodbách bylo pouze ticho a sem tam měsíční paprsek, který na chodbu dopadal přes škvíry od žaluzií.
"Já se bojím" špitla jsem do prázdna, když jsem Jungkooka na pár vteřin ztratila a nevěděla kudy dál.
Chvíli jsem jen tak hmatala do prázdna a najednou mě ze zadu někdo popadl za pas a vyhoupl do vzduchu. Lekla jsem se tak moc, že jsem zapištěla přes celou chodbu a osobě, která mě ze zadu nabrala jsem dala automaticky na mou obranu facku. To jsem ale ještě nevěděla, že daná osoba, která mě momentálně vyděsila k smrti je Jungkook.
Zasmál se a pak se chytil za líčko kde jsem ho před chvílí udeřila. "P-promiň...jja..nechtěla jsem..víš...myslela jsem... že...si"
Položil mi ukazováček na mé rty a tím mě tak umlčel. "To je vpořádku....nevěděl jsem že ses tak moc bála..." hmatala jsem do tmy a narazila na jeho líčko. Na které jsem jemně položila svou dlaň. Nic jsem neviděla, ale pomocí hmatu jsem mohla cítit jak se usmál.Svou ruku položil na tu mou a společně jsme pak došli do tanečního sálu kde Jungkook konečně rozsvítil světlo. Naskytl se mi tak pohled na obrovské zrcadlo, žíněnky, černý baletizol, logo budovy, malou televizi a pár činek umístěných v rohu. "Páni" rozhlížela jsem se kolem. Takové taneční sály mi hodně chybí.
Jako malá jsem v takových sálech trávila veškerý svůj volný čas tancem."Stalo se něco?" Zeptal se ustaraně když viděl že se pořád zamyšleně rozhlížím. "Nne....jen je to tady krásné." Mé oči se zastavily v zrcadle na Jungkookovi, který v televizi pouštěl nějakou písničku.
"Umíš tančit?" Zeptal se mě a pomalu se rozešel ke mně. "Děláš si srandu? Miluju tanec!" Radostně jsem povyskočila a usmála se."Hmm tak se ukaž" usmál se a chytil mě za ruce. Začal s nima pohybovat do rytmu hudby. Usmála jsem se a začli jsme společně tančit. Byla to zábava Kookie mě dokonce naučil nějaké nové kroky a otočky. Všechno jsem si zase z dětství zopakovala a cítila jsem se úžasně i na něm šlo vidět že si to užívá.
Po asi hodinovém tančení jsme byli oba unavení a jelikož už bylo půl jedné tak Jungkook navrhl že přespíme tady. Ze začátku mi to nepřišlo moc jako dobrý nápad, ale když vytáhl žíněnku neodolala jsem a celá vyčerpaná jsem si lehla. Byla jsem z dneška unavená a jediné co jsem momentálně potřebovala byl spánek.
Jungkook se na mě jen usmál a zhasl hlavní světlo, takže teď už svítili jen ty únikové a nešlo opět skoro vůbec nic vidět. Po chvíli jsem cítila jak si lehl vedle mě a něčím mě přikryl... určitě to musela být jeho mikina, protože daná přípravka voněla jako on.
Jen jsem se víc zachumlala do mikiny a fetovala tu úžasnou vůni. Po asi deseti minutách kdy jsem přemýšlela nad celou touhle situací, a mé myšlenky mě nutili být stále vzhůru, jsem ucítila jak na mém pasu přistála Kookieho svalnatá ruka, a přitáhla si mě směrem k sobě.
Další část je konečně venku! Musíte mě už nenávidět 😫✋💀 každopádně teď mám covid a karanténu, takže když mi bude dobře tak budu psát!💗🙈
ČTEŠ
Miluju tě [Jungkook & Y/N]
RomanceY/n (tvoje jméno) jsi středoškolačka a je ti 18 let. Se svýma kamarádama poletíš do Jižní Koreje na koncert od BTS kde se náhodně střetneš s Jungkookem a postupem času se sblížíte. Co se stane dál ve vašem vztahu? Klikni na tlačítko "číst" a vše se...