32. kapitola

552 29 4
                                    

Mým tělem projelo opět to úžasné teplo a já pak s klidem usla v Kookieho objetí.

"Crr, crr, crr"

Ráno mě probudil můj mobil, který začal zvonit přes celý taneční sál. Okamžitě jsem ho vypla, aniž bych se vůbec podívala na obrazovku a pomalu jsem zvedla hlavu. Rozhlédla jsem se kolem a když jsem vedle sebe viděla spícího Kookieho musela jsem se usmát. Byl tak roztomilý že to snad ani nejde. Spal jako dítě a já si tak mohla zblízka prohlédnout jeho tvář.

Spravila jsem si jeho mikinu, kterou mě včera přikryl a lehla si tak ať vidím na jeho tvář. Zkoumala jsem každičký detail. Ovšem všechno snění skončilo hned když otevřel oči. Okamžitě jsem ty své zavřela a dělala že ještě spím.

"Dobré ráno..." Promluvil na mě jeho ranním chraplavým hlasem z kterého mi hned naskočila husí kůže. Já se jen víc zabalila do jeho mikiny a stále dělala že spím. Dostalo se mi od něj jen potiché uchechtnutí..."Tohle na mě nefunguje..." Řekl a pak se přiblížil k mému uchu. "Vymýšlela jsi co mi dnes uděláš za make-up že sis mě tak prohlížela?..." Zašeptal a já v mžiku otevřela oči. "Cože j-jak to...co o čem to mluvíš.?" Vystřelila jsem do sedu. Byla jsem překvapená kolik toho ví. On se jen zasmál a rozhlédl se kolem sebe... nejspíš hledal mobil nebo něco.

"Vlastně...jo uvažovala jsem co ti dnes udělám za make-up..." Zamluvila jsem to a trošku zalhala...bylo mi trapně. "Hmm..." Bylo jediné co z něj vypadlo. "Aah...omlouvám se neměla jsem..." Nestihla jsem to doříct jelikož mě přerušil. "Neomlouvej se nemáš za co jen..." Odmlčel se "... teď chci prozkoumat ten tvůj..." Řekl vážně.

Já se na něj jen udiveně podívala. "Jako...jakože obličej?" Pro jistotu jsem se zeptala jestli jsem ho pochopila dobře, ale on pouze přikývl a chytil mě za ruce. Já se samozřejmě nebránila jen jsem se podívala na naše ruce a pak zpátky na něj...přiblížil se až nebezpečně blízko a díval se mi přímo do očí. Cítila jsem jak mě pálí líčka a buší srdce má tak krásné oči, že se nedají k ničemu přirovnat.

Jeho oči skenovaly mou tvář a jeho ruka po chvíli přistála na mém líčku. Přiblížil se a přivřel oči... já ty své automaticky přivtěla také a v ten moment to vypadalo  jako kdyby mě chtěl políbit. Ovšem se tak nestalo. Rozletěly se dveře a do tanečního sálu doslova vtrhl Tae s Jiminem.

Tak pusa možná příště 😜 Každopádně doufám, že se vám kapitola líbila💟 Chtěla bych poděkovat za komentáře u předešlé kapitoly vše si čtu a to mě motivuje psát dál... děkuju ❣️

Miluju tě [Jungkook & Y/N] Kde žijí příběhy. Začni objevovat