Došla jsem k bráně před parkem a zhluboka se nadechla.
"To zvládneš..."
Snažila jsem se nějak uklidnit, ale moc to nepomáhalo.
Nakonec jsem vstoupila přes bránu dovnitř parku a vydala se cestou, která vedla rovně.
Chvilku jsem se jenom tak procházela a doufala, že na Jungkooka někde narazím, ale zatím stále nic.V hlavě mě už napadalo, že to byla jenom sranda nebo jenom nějaká blbost, ale co by potom znamenal ten papírek? Už jsem pomalu ztrácela naději že by tu někde byl, ale v tom mě ze zadu někdo obejmul.
Leknutím jsem se otočila a vysmekla se tak z obětí."Promiň nechtěl jsem tě vylekat" řekla ta osoba za mnou a konečně si sundala roušku, brýle a klobouček, takže jsem viděla že je to Jungkook.
"Ahoj Y/n" řekl a mile se usmál.
"A-ahoj.....vpohodě j-já se nelekla" snažila jsem se to nějak zakrýt, ale ve skutečnosti mi spadl kámen ze srdce, že je to on a nikdo jiný. Zblízka je tak krásný, že to snad ani nejde popsat."Můžeš mi klidně říkat Kookie...záleží na tobě." Usmál se.
"Tak dobře K-Kookie." Sakra to už neumím ani mluvit? Co to se mnou je?
"Asi čekáš už hodně dlouho... promiň nemohl jsem dřív, protože by mě mohl vidět manažer.....nesmíme opouštět budovu kvůli bezpečí"
"Takže ty jsi tu tajně?" Vykulila jsem oči.
"Dalo by se to tak říct." Poškrábal se za krkem.
Byla jsem překvapená, že je tu kvůli mě tajně. Kdyby na to manažer přišel mohly by ho i vyhodit z práce."Tak jdeme?" Vytrhla mě z přemýšlení jeho ruka, která se mi obmotala kolem mých ramen. Byl to úžasný pocit a přála jsem si ať mě už nepustí.
Celou cestu parkem jsme si skvěle povídali, až do té doby kdy jsme přišli k malé kavárně na konci parku."Nepůjdeme si dát kávu?" Zeptal se mě a ukázal na malou kavárnu před náma.
"Vždyť je skoro večer" udiveně jsem na něj zírala.
"Noc je ještě mladá" chytil mě za ruku a vedl mě ke kavárně.
Polilo mě horko a nejspíš jsem i trochu zčervenala, ale v tu chvíli jsem si užívala každý jeho stisk a hřejivou ruku kterou mě držel. Vešli jsme dovnitř a sedli si ke stolu naproti sobě, nebylo tam moc lidí takže Jungkooka nikdo nežádal o autogram nebo fotku. Objednali jsme si cappuccino a kecali dál.
"Víš chtěl jsem se na něco zeptat..... nechtěla by jsi v Bighitu pracovat pro BTS jako maskérka?"Další kapitola.....klidně mi dejte vědět do komentářů nebo do zpráv jestli by jste chtěli něco změnit. Ráda si to přečtu👀💜
ČTEŠ
Miluju tě [Jungkook & Y/N]
RomantizmY/n (tvoje jméno) jsi středoškolačka a je ti 18 let. Se svýma kamarádama poletíš do Jižní Koreje na koncert od BTS kde se náhodně střetneš s Jungkookem a postupem času se sblížíte. Co se stane dál ve vašem vztahu? Klikni na tlačítko "číst" a vše se...