12. kapitola

877 49 4
                                    

Když jsem našla stánek s balenou vodou koupila jsem dvě láhve a z jedné se hned napila.
"Třeba mě přestane bolet ta hlava"
Pomyslela jsem si.
Všude kolem byli army a já vůbec nevěděla kde stojíme. Dá se říct že jsem se ztratila v davu...
Vydala jsem se jedním směrem a tak nějak doufala že najdu ostatní. Přišla jsem do nějakých prostorů kde bylo míň a míň lidí bylo to divné, ale šla jsem dál. Narazila jsem na místnost plnou různých věcí a oblečení nikdo v ní nebyl a tak jsem ze zvědavostí vešla dovnitř a ohlížela si různé kostýmy, kosmetiku a vlastně všechno co se nacházelo v místnosti.

"Mohla by jste mi prosím dodělat make-up manažer mě už volá na scénu a nemám moc času..."
Ozvalo se za mnou.

Otočila jsem se a ztuhla jako kámen. Byl tam byl to on a právě stál předemnou. Je tak pěkný že jsem měla co dělat abych tam neomdlela.
V tuhle dobu jsem vůbec nevěděla co dělat stála jsem tam celá rudá a ztratila všechny slova.

Jungkook
Za chvíli jsem měl vyjít na scénu, ale maskérky mi ještě nedodělaly make-up. Nemohl jsem nikoho najít proto jsem šel zpátky do naší šatny a na mé štěstí tam zrovna někdo byl. Stála zády a ohlížela si naše kostýmy. Přišel jsem blíž dal jí ruku na rameno a promluvil. Otočila se a já měl co dělat abych nezrudl. Byla moc pěkná a vypadala sympaticky, ale nikdy jsem jí tu jako maskérku neviděl...

"Mohla by jsi mi prosím dodělat make-up?"
Zopakoval jsem s úsměvem ještě jednou.

Když jsem se konečně trošku probrala dostala jsem ze sebe...

"Ale já nejsem vaše maskérka..."
Řekla jsem smutně...

"To nevadí nikdo jiný tady není a já bych potřeboval dodělat make-up. Máš pěkné líčení a s make-upem to určitě umíš"

"Tak d-dobře"
Sedl si na židli a zavřel oči.
Ach byl tak roztomilý a krásný. Odložila jsem si pití na malí stoleček a do ruky jsem vzala make-up a beauty blender.
Beauty blendrem jsem mu začala projíždět obličej a jemně nanášet make-up. Sledovala jsem každý jeho nádech a výdech byl to úžasný pocit. Make-up už měl nanesený, ale nemohla jsem nikde najít červenou rtěnku.

"Navadilo by ti kdybych použila svoji rtěnku?"

Jungkook
Ona se ještě ptá?
"Jasně že nevadí"
Když mluvila její rty byli tak sladké. Užíval jsem si každou minutu co mi věnovala. A přál jsem si, aby už neodešla.

Dvanáctá kapitola!! Už se nám to začíná rozjíždět. Určitě mi napište váš názor nebo co by jste chtěli změnit určitě si nechám poradit.
IPY💜

Miluju tě [Jungkook & Y/N] Kde žijí příběhy. Začni objevovat