Multi spun ca povestile adolescentine sunt toate la fel. Dar eu cred ca a mea e mai speciala. Numele meu e Lucy Johnson.Si viata mea era pe cale sa ia o intorsatura radicala.
Totul a inceput cam asa:
Prima mea zi la un liceu nou. Liceul de arta.
Totul a decurs destul de bine.... in afara de faptul ca m-a dus tata pana in clasa. Daca nu stii deja e un lucru destul de ciudat sa te mai aduca parintii la scoala chiar si daca esti in generala.
Dupa ce au inceput orele diriginta noasta(o femeie destul de in varsta...oamenii de varsta ei nu ar trebui sa se pensioneze deja?)a citit catalogul pentru a vedea cine e nou in clasa. Cand a ajuns la mine,m-a chemat in fata clasei si m-a pus sa ma prezint.Timida din fire nu am putut sa scot doua vorbe:
-B...bu...nnn...
Normal ca m-a intrerupt cineva cu un comentariu rautacios:
-Cei ca ea nu ar trebui sa fie clasa intai?
Diriginta se enerva si il striga pe nume:
-Buzz...
Si cu un semn autoritar il facu sa seridice in picioare si sa-si ceara scuze.
Ziua incepuse oribil.
Cand se suna de pauza cred ca eram cea mai fericita persona.
Nu facusem mare lucru in pauza pentru ca nu stiam pe nimeni din liceu... dar o persoana mi-a ateas atentia. Un baiat cu ochii albastrii ca marea involburata si parul castaniu si scurt vorbea cu amicii sai. E ciudat ca o fata veni spre mine si imi zise:
-Frumos,huh? El e Jason dar cu totii ii spunem Jess. Toate fetele il plac si tocmai noi ne-am trezit ca ne holbam la el. Sunt Emma. Si tu esti...
-Lucy. Sunt destul de emotiva si de aceea m-am balbait in fata clasei.
-Incantata! Cred ca o sa petrecem destul timp impreuna de acum in colo.
Si cam asa a fost. Toata ziua am stat impreuna,iar cand s-a terminat ultima ora am realizat ce repede a trecut timpul cu ea. In timp ce il asteptam pe tata sa ma is cu masina am realizat un lucru: O fata nu putea fi mai visatoare ca mine.;)
CITEȘTI
Povestea unei adolescente nebune
Teen FictionPoate ca tu nu ma cunosti. Dar eu te cunosc. Esti persoana ce imi citeste in momentul asta descrierea cartii. Bum! Magie!