Jess <3

369 16 5
                                    

In primul rand vreau sa-mi cer scuze ca nu am mai scris in jurnal dar, am avut o tona de ore grele si am ajuns la concluzia ca hobby-urile profesorilor sunt sa ne dea teste si teme si ocazional(pentru mine) detentii. Adica frate, cine s-ar fi gandit ca la liceul de arte se fac ore normale. Ma gandeam ca cat e ziulica de mare noi urma sa confectionam felicitari sau sa cantam la diferite instrumente sau ceva de genul asta...arte, nu? Glumesc. Stiam de la bun inceput ce urma sa fie la acest liceu. In corice caz...Nu mai rezist!

Jess nu e interesat de mine, orele sunt grele si eu nu mai pot sa fac nimic din cauza temelor. Singurul motiv pentru care ma mai duc la oroarea zilelor mele e Emma. Cred ca totul merge excelent intre noi. Adica daca totul va fi asa in continuare vom deveni Bff-uri.

Da...orele au decurs oribil. Chestia e ca in ora de mate nu m-am uitat decat la frumuselul pamantului:Jess. Se facea ca ma uitam(nu! ma holbam la el) iar el se intorce si ne holbam noi unul la altul parca o eternitate. Awwww! In pauza Emma venise cu doua fete destul de simpatice Rosa si Belle. Belle era perversa si amuzanta iar Rosa isi facea o gramada de prieteni foarte usor.
Mi s-a parut ciudat ca intr-o pauza i-am surprins pe o fata si Jess sarutanduse. Ce sa mai cred...?

Povestea unei adolescente nebuneUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum