Ukala

4.5K 221 4
                                    


Ona şaşkın şaşkın bakarken “Sen…sen bunu nereden öğrendin?”dedim kekeleyerek.”Birileri benim kim olduğumu öğrenememiş galiba?”dedi.Ukala!Bu adam benim sinirimi çok bozmaya başladı.”Ya sanane benden!Niye geliyorsun evime? Ayrıca bundan kimseye bahsetmeyeceksin.”dedim .Alayla sırıtarak”Belki bunu bir şey karılığında aramızda sır olarak tutabilirim.”dedi.Ona pis bir bakış atarak “Ne istiyorsun?”dedim . “Bir öpücük karşılığında saklayabilirim.Nede olsa alışkınsındır işin gereği.” Ne demeye çalıştığını anlamıştım.Artık sürtük diyişlerini kaldıramazdım. “Bana bak piç kurusu madem benimle ilgili herşeyi biliyorsun bir sürtük olmadığımıda bilmen gerekirdi!” dedim sesime yükselterek.Çünkü ciddi anlamda ileri gitmeye başlamıştı.
Sinirlenmişti bunu belirgin damarlarından da anlayabiliyordum.Birden kolumdan tuttu ve duvara doğru fırlattı.Hayvan herif!!!Artık ben de kendimi tutamaz olmuştum. Tam tokat atacağım sırada elimi tuttu ve geriye doğru sürüklemeye başladı .Beni duvarla arasına aldı ve yakınlaşmaya başladı. “Ne yapıyorsun?”dedim . “Şşş…Seni susturmanın yollarını arıyorum”dedi .kasıldım ve kapana kısılmış bir şekilde beni serbest bırakmasını bekledim.Ama o birkaç. Dakika yüzümü inceledikten sonra dudaklarıma yapıştı.Ne yapıcağımı şaşırdım ve hareketsiz bir şekilde kalakaldım.Karşılık vermeyince daha sert öpmeye başladı.Ben daha çok şaşırırken o karşılık vermeyişime kızmış gibiydi.Dudağımı ısırdığında ağzımı açmak zorunda kaldım.Buna sırıttığını hissedebiliyordum.Birden zihnim yerie geldi ve onu ittim.Şaşırmış bir şekilde bağırarak “Sen ne yaptığını sanıyorsun gerizekalı pisikopat herif!!!” dedim.Zaten kızkındım bu yaptığıyla daha da kızdım.Slak herif! “Hadi ama güzelim çok güzel öpüşüyorum senin dikkatini niye çekemedim acaba” dedi alayla.Ukala!  “Hayır hiç güzel öpüşemiyorsun bok kafalı!Ayrıca bu yaptığın hiç hoş değil.”dedim. “Ahhh! Hadi ama.Belki biraz eğlenebiliriz ne dersin?”dedi.Daha ne kadar şaşırabilirdim kii? Şaşkınlığımı dışa vurmamak için ayrı bir efor sarfediyordum o başka. “Ya sen kimsin ya git peşimi bırak seninle hiç bir şey yapmak istemiyorum.”dedim. “Tamam tamam bu akşam benimle bir yere gelmeyi kabul edersen peşini bırakırım.”dedi. “Lanet olsun tamam saat kaçta?Ayrıca birdaha bir daha benimle uğraşmayacaksın”dedim. “Saat sekizde seni evinden alırım”dedi ve bişey dememe izin vermeden gitti.Nereye götürecekti ki beni?
***
Hepinizden çok çok özür dilerim.Bu bölüm daha önce yayınlanacaktı fakat bazı aksaklıklar yüzünden yazamadım.Diğer bölümleri çok geçmeden yayınlamak istiyorum.
1.48bin okuyucuya çok çok çok teşekkür ederim.Oy ve özellikle yorumlarınızı bekliyorum.Lütfen eksik etmeyin.
Sizi çok seviyorum

Mafyanın Gizemli KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin