İlk zamanlar

61 5 2
                                    

Serkan bana selam yazdı sanki hiç konusmamış gibi o ne ya olsun ama ya biri tarafından sevildigini bilmek güzeldir ;) serkan ile birlikte çok eğleniyorduk bide aynı okulda olunca her teneffüs alt kata inerdik ya onu izlerdim yada o bana masa tenisi ögretirdi. Bahçeye çıkar otururduk. E tabii hocalara duyulmamasi gerek çünkü benim ailem gerçekten çok kızar aslında sanırım haklılar ama umrumda değil. Serkan ' ın annesi bilir oğlu ve sevgilisi için süpriz yapar. Nasıl bir annedir ya benim annem olsana sen. Aradan 1-2 hafta geçti .Biz serkanla buluştuk tabi tek biz değildik 4 kişiydik ama Doruk ve Açelya birlikte gezdiler çok yakın arkadaşlar. Biz Serkanla dolaşıyorduk. Aşkım ya bana balonlar jelibonlar aldı.
Serkan: sevgilim sinemaya girelim mi?
Asya: yok aşkım digerlerine ayıp olur yaa
Serkan : aşkım hadi ya bişe olmaz
Asya: aşkım ben seni anladım daha olmaz yürü hadi yürü
Serkan : o zaman yanağından öperim
Asya : (öper)
Serkan : Gülümser
Biz böyle el ele giderken toyzshop gören ben çocuğu sürüklüyerek içeri soktum. Maskeler taktık, barbie baktık, Kılıçlarla oynadık en sonunda çıkabildik. Ben çok acıktım serkan. Tamam hayatım çıkalım yemek yiyelim dedi. Ay çok tatlı ya bu yerim tipe bak ama hala tam sevip sevmediğimi bilmiyorum. Biz yemekleri yedik lunaparka gittik. Korku tüneline girdik. Ben harbiden karanliktan korkarım yapıştım serkan'in koluna oda mutlu tabi. Çıktık ayrılma vakti geldi. Sarıldık öptü ben ablamlarin yanına gittim o evine. Shh ablamlarin haberi yok tabii. Herneyse eve geldim annemlerle tartıştık yine aynı neden ders calismiyosun. Çok yorgundum serkan'a yi geceler aşkım yazdıktan sonra uyudum hemen.

TesadüfenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin