- Whoa , whoa,whoa....spuse Sam
-Genial nu ? spun eu orbita de sansa data.
-Deci vrei sa mergi intr-o canalizare plina de sobolani ,de cadavre, de oameni ciudati pentru niste bani ? spune Sam dezgustata.
- Toate astea sunt pentru bursa si bani..o suma mare...pentru tine nu conteaza. Ai mai multi bani decat ti-ai putea dorii. spun eu nervoasa
-Te rog nu mai spune ASTA !!!
* Eu o ingnor *
-Stau putin..doar cateva ore probabil. O sa am o harta ,un traseu,hrana ,apa,receptor. Totul va fi supraveheat. Voi fi inapoi pentru Craciun...si pentru petrecerea ta
*Sam ridica spranceana*
-Esti sigura ? ma intreaba Rachelle.
-Foarte !
-,,Do you swear on your life ?''
-,,I swear of my life'''
* Toby inca e socat*
-Nu pleca te rog ! spune el si ma imbratiseaza tare.*oare ce e cu el ? *
- Voi fi plecata doar maine ! ii spun si zambesc. Pai..ma duc sa-i spun unchiului si sa-mi pregatesc camera.
*Ma indrept spre iesire*
*Sam ma prinde de mana *
- Ai grija de tine... Okay ?
-Okay.
*Dupa doua ore de negociat cu unchiul ma lasa. Imi pregatesc camerele .Ziua mare. Ziua in care niste fotografii ma vor sa-mi incep cu adevarat cariera,sa-mi ajut unchiul, sa-mi alung grijile, sa fiu fericita...
Ma culc...Visez cum sunt inchisa in lanturi,cutite fiin infipte in trupul meu firav cu o silueta fantomatica in fata mea spunanad ,,Te-am asteptat'' . Ma trezesc. A fost un cosmar. Povestile lui Rachelle m-au speriat . Trebuie sa ma culc la loc. Trebuie sa am energie pe maine.
Zorile de zii vin cu pasi repezi..Unchiul ma imbratiseaza la fel cum a facut-o atunci cand a fost accidentul. Ma fata sa lacrimez.II e frica pentru mine.
,, Ma intalnesc cu Augustus ce-mi da tot ce am nevoie.. Ma conduce pana intr-un loc de unde pot intra...seamana cu un tunel. Cobor. e ora 13.00 . Trebuie sa ies pana la 18.00''
Vantul sufla cu putere. Iau ultima inghititura de aer proaspat. Ma indrept cu pasi marunti spre intrare. Incer sa zambesc dar...am un sentiment...acela ca e ultima data cand vad lumina zilei....