Ca de obicei vechiul meu ceas facut cadou de Sam nu merge. Ajung cu 14 minute mai tarziu decat normal. Profesoara de fizica imi face predica ,lasandu-mi timp sa ma trezesc.
-Domnisoara Prior ( Acesta e fostul meu nume de familie deoarece parintii mei au murit,dar,il pastrez pentru ca imi aminteste de vremurile bune...) ,fiind ultima noastra lectie din acest an si pentru ca iti doresc o vacanta de iarna frumoasa te voi ierta...de semestrul urmator lucrurile se vor scimba ! Inteles Johanna ?
-Inteles ! Ii raspund profesoarei cu sfiala ....Cred ca e timpul sa ma prezint. Ma numesc Prior Johanna.Pe scurt Hanna. Am 16 ani si locuiesc intr-un mic cartier din Toronto - Canada. De 5 ani locuiesc cu unchiul din partea mamei dupa accidentul in care ai mei si au pierdut viata...E greu...Dar din hobbi-ul meu care e fotografiatul si salarul unchiului ne descurcam.Luna trecuta am putut chiar sa mi cumpar o camera perfomanta....em..in rest...nu sunt alte lucruri intetesante despre mine..
-Am pariat cu Toby ca vei intarzia . Pregateste - te, diseara mergem in oras ! Imi spuse Sam razand in timp ce Toby isi cauta prin pormoneu marunti pentru iesire.
Samuel Bismak. Fiica omului de afacere Louis Bismak. Chiar daca e o fata de bani gata, nu se comporta asa.Din contra la scoala si inafara se imbraca in haine comode si normale...v-ati prins voi. E cea mai buna prietena a mea.Nu stiu ce m-as face fara ea.
Toby Gasai. Parintii lui au un restaurant chinezesc in zona si afacerea nu merge prea bine. Acestia nu au dorit sa accepte niste bani de la Sam pe motiv ca le-ar incalca traditia ... Toby....ce sa zic de el...am putin crush pe el..dar ...sa o lasam de-o pare...My goals pe moment sunt: sa imi gasesc un job stabil cu fotografia , sa invat pentru a intra la o facultate buna.Da...astea sunt...
*Cei trei se intalnesc si pleaca in oras.Hanna nu stie ca aceasta decizie o poate distruge...pentru totdeauna.*