- @SumuciucMihaelaAlina -

526 20 5
                                    


Yukira: Kon'nichiwa,Hi,Hallo,Ni hao,Buna ziua sau cum vreti voi.Bine v-am gasit la un nou episod din.....

Alois&Claude: ♧Kuroshitsuji♧  Intrebari si Provocari!!!

Yukira: De ce sunteti incatusati la maini (Claude cu drepta si Alois cu stanga)

Claude: Stiu ca tu l-ai pus pe bietul meu stapan sa sara in apa rece.Pana o sa fiu sigur ca stapanul meu este in siguranta nu o sa ma despart de el nici macar o milisecunda!!!

Yukira: Nu da vina pe mine ci pe Aliceia!Ea a pus provocarea ca Alois sa faca ceva in asa fel ca tu sa nu te desparti de el timp de o zi!!! *se ratoie cei doi*

Alois: Mie nu-mi pasa!Tot ce conteaza este ca Claude e langa mine!! *sare in bratele lui Claude si isi pune capul pe umarul lui*

Claude: Bine inteles ca o sa fiu langa tine stapane.O sa stau langa tine pana la sfarsitul lumii.

Yukira: GATA CU SIROPOSENIILE!!AVEM O EMISIUNE DE FACUT AICI CARE SE NUMESTE "♧KUROSHITSUJI♧  INTREBARI SI PROVOCARI"!!SAU SE NUMESTE "ROMANTA KUROSHITSUJI" SI NU STIU EU!!

Ciel: Hai gata cu prostiile copii, ca o suparati pe doamna moracanici. *rade Ciel de Yukira*

Yukira: As zice sa te abti de la glume, deoarece tu esti vedeta episodului de azi!! *apasa pe un buton si pe ecranul gigantic din spatele prezentatoarei apare o poza cu Ciel* (poza este cea de la capitol)

Ciel: Bine bine!Incetez sa mai rad de tine, dar inchide ecranul ala!!!

Yukira: Bine. *il inchide asa cum a cerut micutul Ciel* Acum sa trecem la treaba!!! Ciel cu ce vrei sa incepem? *se uita la el cu o pervface*

Ciel: *se ascunde dupa Sebastian* Nu conteaza,dar sa nu fiu eu primul!!!!

Yukira: INTREBARILE!!! Dar... inainte sa incepem avem o urare pentru Grell. Grell, vad ca ai prins curaj. *zambeste*

Grell: La ce se refera prin prins curaj.Eu mereu sunt curajos, *se uita la Sebastisn cu o privire seducatoare* mai ales cand e vorba de dragoste!

Yukira: Gata cu romanta!!!Acum prima intrebareveste pentru toti. Buna baieti si fete.Va fost dor de mine?

Ceilalti: *cri cri cri*

Yukira: II RASPUNDE CINEVA BIETEI FETE LA O INTREBARE AMARATA? PARCA IMI ADUC AMINTE ACEST MOMENT DE LINISTE CAND TUTUROR VA ERA LENE SA SPUNRTI UN AMARAT DE TITLU!!

William: Nu.

Yukira: Nu ce?

William: Raspunsul la intrebare este nu, deoarece cred ca toti din camera nu o stiu pe aeasta domnisoare.

Yukira: Multumesca ca macar un destept sa trezit la realitste si ca macar un shinigami pe care il cunos si eu este politicos!

Grell: Hey!! *suparici* Dar eu nu sunt politicos?

Yukira: In momentul de fata nu mi-ai dovedit acest lucru. Urmatoarea este pentru Sebastian. I-a zimi tu mie pe cine iubesti? Alina sau Ciel?

Sebastian: Cum am mai zis si in conversatia privata, cred ca Alina-san este o fata draguta, dar nu o cunosc ca sa pot zice ca o iubesc.Deci pot raspunde din toata inima cu a doua varianta.

Yukira: PRIMUL CUPLU DE YAOI-ISTI DIN EMISIUNE OAMENI BUNI!! *butonul cu aplauze si unul care a pornit un reflector, care a fost pus pe Ciel si Sebastian*

Ciel: CEE?! Nu sunt yaoi-ist!!

Yukira: Deci zici ca Grell il poate avea pe Sebastian numai pentru el?

♧Kuroshitsuji♧     Intrebari si Provocari (Finalizata)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum