@SumuciucMihaelaAlina

289 19 1
                                    

Joker: Min'nasan, kon'nichiwa!! Bine v-am regasit la un nou episod din ...

Sebastian&Claude: ♧Kuroshitsuji♧ Intrebari si Provocari.

Undertaker: Unde este noua prezentatoare?

Joker: Cred ca vrei sa zici coprezentatoare. Se pare ca intarzie. Doar din cauza ei Yukira-chan este acu...*zbuara un topor din argint prin fata ochiilor sai* CE MAMA DRACULUI?!!!

Undertaker: Super aruncare. Acum ma duc sa ma culc in cosciugul meu. *zice pentru sine si se duce la culcare*

???: Am intarziat, deoarece Yukira nu a vrut sa se imbrace cu ce i-am ales prima data. Si scuze pentru topor. *arata cu degetul in spatele ei*

Yukira: *tipa din spatele coprezentatoarei* DEOARECE AI VRUT SA MA IMBRAC INTR-O ROCHIE NEAGRA! STI CA NU IMI PLACE NEGRUL, CI IMI PLAC CULORILE PLINE DE VIATA!! IAR ACUM SUNT SI MAI SUPARATA PE TINE, DEOARECE M-AI LASAT IN URMA, EU FIIND IN CARJE!!

Joker: Da-mi voie! *o ajuta pe Yukira sa se aseje la locul ei*

Yukira: *rosie in obraji* Multumesc!

???: REVOLUTIE!! YUKIRA ARE IUBIT!!

Yukira: TACI DIN GURA BLADY!! N...NU E A...ADE..VARAT!!

Blady: Bine bine! Ia-o mai usor catelus schiop. Si ti-am cerut scuze de mii de ori pentru ce s-a intamplat la sfarsitul episodului trecut.

Yukira: Pe tine te-am iertat pe jumatate, dar pe Alois il voi ierta dupa ce ma voi razbuna pe el pentru ce mi-a facut seara trecuta.

Ciel: Intai Grell si acum tu. Ce ai Alois de faci necazuri cu Aliceia si ..... Cum te cheama?

Blady: Blady. DarkMoon Blady.

Alois: Blady-pyon venise destul de tarziu acas.....

Yukira: Vom spune povestea cand voi zice eu.

Blady: DACA IMI MAI ZICI O SINGURA DATA "BLADY-PYON" O SA AJUNGI SPANJURAT DE VARFUL CELEI MAI APROPIATA BISERICI, AI INTELES?!!

Alois: Claude!!! APARAMA!

Yukira: Acum sa trecem la treaba.

Blady: De data asta Mia-san ne-a dat setul de intrebari si provocari, asa ca pregatitiva. Nu cred ca va fi blanda.

Yukira: De data asta le voi lua asa cu au fost trimise.

Ciel: De ce schimbi dintr-o data decursul intrebarilor si provocarilor?

Yukira: Ca asa vreau eu si Blady.

Blady: Si bine ca te-ai trezit sa vorbesti. Prima provocare din aceasta seare e chiar pentru Ciel Phantomhive. Ciel te provoca sa-i furi coasa lui Undertaker.

Yukira: OMG! Nu se va sfarsi frumos.

Ciel: Bine, dar daca va atenta la viata mea il dau in judecata. *pleaca spre camera lui Undertaker*

Yukira&Blady: HAHAHAHAHAHA!!!

Blady: Sa-l dea in judecata!! Hai ca asta-i buna.

Yukira: Urmatoarea este.... *se opreste*

Blady: Acum vine partea in care va povestim ce s-a intamplat la sfarsitul episodului trecut si seara trecuta.

Alois: Chiar trebuie? O sa ....

Undertaker: *sparge usa platoului de filmare* BINE! CINE MAMA DRACILOR UNIVERSALI MI-A FURAT COASA?!!!!!

Blady: Ciel!!

Yukira: Blady, de ce ai facut asta?

Blady: Ce? A intrebat si eu am raspuns.

Ciel: *intra in platoul de filmare cu coasa lui Undetaker si un borcan* Poftim coasa.

♧Kuroshitsuji♧     Intrebari si Provocari (Finalizata)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum