- Aliceia -

871 30 6
                                    


Yukira: Hi,Hallo,Kon'nichiwa,Buna sau cum vreti voi.Bine ati venit la primul episode din ......

*se aude musca si greerele*

Yukira: Haideti oameni buni.E chiar asa de greu sa zici numele unei emisiuni?!

T.William: ♧Kuroshitsuji♧ Intrebari si Provocari!! *exclama cu minile in aer*Fericita acum...?

Yukira: *plina de nervi*D...Da!M...Multumesc! *zice cu ochii inchisi,incruntata si cu un zambet fortat*...... Oricum fiind primul episod o s-o luam mai usor .Una dintre vechile mele prietene ne-a trimis primele serii de intrebari si provocari! YEY!!

Grell: Cum o cheama pe aceasta prietena veche de a ta?

Yukira: Numele ei se scrie "A.l.i.c.e.i.a." si se citeste "A.l.i.s.i.a." De ce intrebi roscovane?

Grell: 1. Nu imi mai zice "rosovane"!!! si 2. Daca imi va pune intrebari sau provocati tampite,aceasta Aliceia va fi urmatoarea mea victima!

Yukira: *ii ia arma lui Wiliam si il ameninta pe Grell cu ea* DACA TE PRIND CA FACI ASTA VEI DEVENI MANCARE PRNTRU ANIMALUL MEU DE COMPANIE,AI INTELES!!!

Grell: *speriat* Da doamna.

T.Wiliam: Acum imi poti da arma de shinigami inapoi?

Yukira: Sigur.Imi cer scuze.

T.Wiliam: Nicio problema.

Yukira: Bine acum sa trecem la treaba!Vom incepe cu......INTREBARILE!!! *apasa pe butonul unei telecomenzi si incep sa se auda aplauze*

Ciel: De ce alegi intrebarile primele?

Yukira: Micutul Ciel vrea sa ajunga mai repede la ce-i mai picant?!

Cirl: *pe jumatate speriat* N-nu...

Yukira: Atunci taci si pregatitiva pentru intrebari.Prima este pentru Grell : Grell-san cat de mult iti place rosul?

Grell: Ah!! *fata fericita* Incepe sa imi placa de prietena ta.Respunsul la la intrebarea ta,draga Aliceia,este:Rosul!Ce culoare minunata!Este culoarea iubirii si a sangelui!Se potriveste ca si culoare pentru par,pentru ruj,pentru imbracaminte siiiii........ESTE VIATA MES BABY!!!

Yukira: *incepesa planga putin*Ce...CE PROFUUUUND!!!*sterge lacrimile false*

Grell: Mmmullltumesc! *face o plecaciune*

Yukira: Bine acum sa trecem la...Undertaker!*se uita prin platou*Unde a disparut groparul asta?!

Lizy: *face semn sa se uite in spate*

Yukira: *se intoarce si in acel moment se deschide capacul unui cosciug* AAA! *sare ca arsa si ajunge pe un candelabru la 4 metri de sol*

Undertaker: *se uita in sus la prezentatoare* Ups!Scuze ca am intarziat si ca te-am speriat,dar atunci cand m-ai strigat m-am trezit din somnul dincolo de moarte. *rade putin psihopat*

Yukira: S...sa nu mai faci asa niciodata!!

Lizy: Sebastian-san,te rog frumos sa o dai jos pe Yukira-chan.

Sebastian: Desigur lady Elisabeth. *face un salt de toata frumusetea si o salveaza pe Yukira de la un posibil os rupt*

Yukira: MULTUMESC SEBASTIAN-SAN!!! *fata de plangacioasa*

Undertaker: Acum,pentru ce mai trezit din somnul de dupa moarte?

Yukira: *nervoasa* A INCEPUT PRIMUL EPISOD DIN "♧KUROSHITSUJI♧ INTREBARI SI PROVOCARI"!!!V-AM ANUNTAT PE TOTI AZI DIMINEATA SA FITI AICI PENTRU EMISIUNE!!

♧Kuroshitsuji♧     Intrebari si Provocari (Finalizata)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum