9.Ameliyat

7 0 0
                                    

Sakın ol Jenna ben step.

-Stephan nerdeyiz biz kim getirdi bizi buraya !!

Şşt sakin olun gençler.Birazcık eğlenmeye geldik o kadar büyültecek bişey yok.

-Lanet olası herif senin be-

Ve o sırada Stephan'ın gözleri Kararmisti.Basina büyük bir darbe yiyerek bayilmisti.

-Sen sen ne yaptın Leo bunu hangi amaçla yaptın ahh boğazım.

Acınaklı bi sesle çıkmıştı ağzımdan sözcüklerim sanki bir daha çıkmamak üzere. ..


Acil ameliyat haneyi hazırlayın acilen hadi çabuk olun !!

   Sadece Leo'yu ve Stephan'ın o Acınaklı halini hatırlıyorum.Korktum çok korktum.

-Doktor bey kalp atışları çok hızlandı, 2 doz  sakinleştirici verdik ama pek ise yaramadi.

-Ameliyat haneyi boşaltsınlar hemen söyle .

-Ama doktor bey-

Size hemen dedim.

×  Doktor'un ağzından ×

Asıl amacıma gelmiştim.Bunu ne pahasına olsun yapmam lazımdı eğer işe yararsa bir çok insanın hayatını kurtaracaktı fakat eğer ise yaramassa sadece 1 kişinin ölümüne yol açacaktı.Pek bi kayıp değildi fakat benim için önemli bir deneydi.

Dolabindan sakince 2 lik dozu çıkardı.Eline aldı ölürse nasıl bir vicdan azabı çekeceğini düşünüyordu ama hala bi şansı vardı ve o buna inanıyordu. Eline aldı ve ameliyat haneye doğru yol aldı.

Ameliyathanede o ve Jenna vardı ve Jenna'nin kalp atış ritimleri. Bu sesleri duydukca alnında bir çok su damlası şeklinde terlemeler oluşmuştu. Zordu hemde çok zordu.Ama başarabilirdi hala bi şansı vardı.Bu ilacı yaparken kendi kızını hatırladı.Kanserden öldüğü kızını.Ilaci ona da uygulamıştı. Ama kader o küçük kızı babasından ayırmıştı. Aklına bu anıları geldikçe daha da hirslaniyordu.Yapabilirdi, kurtarabilirdi.Elinden geleni ardına koymayacaktı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 18, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kendimi buldum onu kaybettim 1.BolumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin