Not 3.Bolum

36 0 0
                                    

Bu not kimden gelmis olabilir of bide bu cikti! .Notu actim ve direk gozume carpan sey kimden geldigi oldu. STEPHAN MI?  Biri bana saka yapiyor olmaliydi stephandan neden gelsinki yani off sacmalik olmali bu .Bir an leo dan geldi zanetmistim ama

.Ne yaziyodu merak etmistim ve ..

+"Jenna sana bunu ne zamandan beri soylemek istiyordum ama bi turlu zaman bulamadim seni çok seviyorum." ŞOK OLDUM..

Stephan cok yakisikliydi cidden ama ben onu arkdasim olarak goruyordum onun bana bu gozle bakacagini hic anlamamistim.Herneyse okul çıkışı beni almaya gelmisti beraber eve kadar yuruduk servise binmemistim .Bana ,beni ne okulun basindan beri takip ettifigini soyledi bende sadece gulerek yanit verdim . Ve evin oraya yaklastigimizda bana teklif etmisti Stephan bana TEKLİF  etmişti ...

İkilem arasinda kalmistim . Yani leo bunu öğreninceki yuz ifadesini merak ediyordum ama bi yanimda kabul etmek istiyordu.

-"Cevabini bekliyorum.?"

Ne diecegimi bilemedim ve ;

+"evet" dedim.

-"Seni seviyorum." diyip yanagima bir opucuk kondurdu.Burnuma Leonun kokusu geldi bir anda bunu yapamayacagimi ona oyun oynamak istemedigimi soylesem kalbi kirilirdi benim hastaligimdan bile haberi yoktu ona nasil soyleyebilirdimki?

Kimse bizi gormeden eve ciktim bizimkiler erken gelmisti neden acaba?

-"Hosgeldin kizim".

+"Hosbulduk."

-"Gunun nasildi?"

+"Standart."

Ve annem konusmaya girmisti:

+" Kizim ameliyata biliyosun ki 1 ay kaldi o yuzden bu 1 ay icinde Kuzey amerikaya gidecez arkadaslarinla vedalasman gerektiginide soylemeliyiz."

Nee?!!??!

+"O ameliyata girmicem anne! Ölecegimi bildigim halde neden giriyorum ya neden !! "

-"Jenna yeter ! o ameliyata gireceksin sonucu ne olursa olsun .!"

+"Olacaklardan ben sorumlu degilim o zaman.!"diyip odama çiktim.

Sabah oldugunda buyuk bir hışımla hazirlanip servisi beklemeye koyuldum.Laraya olanlari anlattim aglamisti nese olsa en yakin arkadasimdi . Okula geldigimizde herkesle vedalastim ve tabi leoylada.. Sadece bana"Tanri seninle olsun.." diyebildi.Ne yapmasini bekliyordum Benle beraberK.Amerikaya mi gelmesini mi bekliyordum ?? Bu sacmalikti cunku biz ayrilmistik ve arkamdan gelmesi sadece filmlerde olurdu herneyse ya .

 

Eve geldigimde annemin bana bir posta geldigini soyledi merak etmistim acikcasi masamin uzerindeki mektup turundeki kagidi actim ve Leodandi..

Kendimi buldum onu kaybettim 1.BolumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin